יום שבת, 19 בספטמבר 2015

מה לומדים במהלך קורס קיובייס?


כל מי שאוהב מוזיקה, מנגן, עורך מוזיקה ועוד לא עובד עם תכנת קיובייס יכול לשכלל את היכולות שלו באמצעותה. כדי להבין במה מדובר אפשר להירשם לקורס ולהכיר את התכנה, להתחיל לעבוד איתה וללמוד את האפשרויות המתקדמות שהיא מציעה למוזיקאים.




הכרות עם התכנה
השלב הראשון אותו עוברים במסגרת קורס קיובייס הוא הכרות עם התכנה. התכנה היא אחת מהמתקדמות עבור מי שרוצה לעסוק בתחום המוזיקה וההפקה המוזיקלית או עריכת מוזיקה ולכן חשוב מאד להכיר אותה ואת האפשרויות השונות שהיא מציעה. הגעה לקורס שמתמחה בתכנה מאפשרת למי שרוצה להשתלב בתחום או לקדם את היכולות שלו לקבל כלים מעולים לעשות זאת.

התנסות בעבודה עם התכנה
קורס קיובייס הוא קורס מאד מעשי שמציע להתנסות בפועל עם התכנה. אפשר להגיד כי הקורס מיוחד מאד כיוון שהוא מאפשר לכל אחד להכיר באופן מעשי את התחום הנלמד בלי להסתפק רק בתיאוריה של התכנה ובמה שהיא יכולה לעשות. ההתנסות חשובה מאד ומראה כמה דברים אפשר לעשות באמצעות התכנה.

עבודה בפועל והבנה מעמיקה של התכנה
כעיקרון, כל אחד יכול לשים על המחשב שלו (אם הוא חזק מספיק כמובן) את תכנת קיובייס. אבל, כדי ליהנות מיצירה מוזיקלית ברמה גבוהה יש להבין מה התכנה יכולה להציע ולשם כך ישנו קורס קיובייס שעובר על הפונקציות המתקדמות של התכנה ועל כל מה שיש לה להציע. התכנה יכולה להפוך כל מחשב לאולפן הקלטות ולכן היא שימושית גם עבור עורכי סאונד וגם עבור מוזיקאים שרוצים לשפר את המוזיקה שלהם בלי לצאת לאולפן ולשם עבור כל שעה עלויות גבוהות (כמובן, ההגעה להקלטות מקצועיות יכולה להיות לאחר שהחומר מוכן והמוזיקאי בטוח ביצירה שלו).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה