יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

לופט לחופשה



פירוש המילה לופט הוא "חלל פתוח" ואכן דירות המשמשות כלופטים יהיו בעלות שטח פנימי מאד גדול ומרווח ללא מחיצות וללא קירות. הדירות הללו לא נבנו כך אלה הם הוסבו למצב הזה. הסיבה שאנשים רוכשים דירות והופכים אותן ללופטים היא הביקוש העולה וגובר של הציבור לדירות כאלו. עלות קיום אירוע בלופט עם שבעים משתתפים מקסימום הוא נמוך בהשוואה להשכרת אולם, די ג'יי, צלם וקייטרינג. 

חגיגה בשביל מה?
קיום אירוע במקום אחד ויחסית יותר אינטימי מאולם אירועים מפתה עבור כל אחד שניצב לפניו אירוע כלשהו, זו יכולה להיות מסיבת הפתעה לרגל יום הולדת עגול, זו יכולה להיות מסיבת רווקות או רווקים, זו יכולה להיות מסיבה לרגל קבלת תפקיד או עלייה בדרגה וזה יכול להיות גם מפגש גיבוש בין חברי ילדות או חברים לעבודה.




איפה מוצאים?
בדרך כלל הלופטים ממוקמים ברחובות שיש בהם הרבה אזורי חנייה והם קרובים לקווי התחבורה הציבורית וזאת בשביל לסייע בידי מי שאין ברשותו רכב או למי ששתה יתר על המידה ולא יכול לחזור הביתה עם הרכב מחשש לעשות תאונה. דירת לופט נמצאת בחלק הגבוה של הבניין, מבודדת ככל הניתן לרעש. הבידוד נעשה על ידי התקנה של חלונות מיוחדים והנמכות תקרה שיש בתוכן צמר סלעים שמבודדים את הרעש. 

להזמין ללא חשש
לופט מזמינים דרך אתרים שונים שמפרסמים באינטרנט. כמעט כל אתר דואג לשלוח נציג מטעמו למקום בשביל לוודא שהמקום תואם למה שפורסם באתר על ידי בעל לופט. מקום שלא עומד בסטנדרטים נמחק במיידי ויוכל לפרסם רק לאחר תיקון המצב. פעולה זו מבטיחה שכל דירה שמפורסמת אכן שווה את מחיר ההשקעה ללילה אחד של בילוי עם כל החברים והמשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה