יום שבת, 13 בדצמבר 2014

אבאלון



אבאלון זו צדפה אשר מגיעה ממי אוקיינוס וניתן למצוא אותה באזור ניו זילנד ואזור מקסיקו. הצדפה אשר נחשבת לחלק מעולם הקריסטלים היא תוצר של הליך אורגני והחומרים אשר מרכיבים אותה הם מים (מעל למחצית הצדפה מורכבת ממים), קלציום, פחמן וחמצן. בהסתכלות על צדפות שונות אנו יכולים לראות תרכובות כימיות שונות כיוון שההליך אינו מתוכנן מראש אלא מתקיים בסביבה הטבעית שלו. המראה המתקבל של האבאלון הוא יוצא דופן וכל צבעי הקשת משתלבים בתוך הקריסטל ומשתקפים ממנו.

אנרגיית האבאלון
אבאלון הוא קריסטל בעל איכויות אנרגטיות יוצאות דופן. קריסטל אבאלון משפיע על כל הצ'קרות שלנו והכי הרבה הוא משפיע על צ'קרת הלב. האבאלון מתאים למשפחות ולאמהות ויש לו יכולת להביא שמחה לחיים, להעלות את האופטימיות שלנו ויכול להרגיע את הפחדים שלנו. אנחנו יכולים ליהנות מאנרגיית האבאלון ולחוש את ההשפעה של האנרגיה על החיים שלנו.


אבאלון- המקור של הקריסטל
קריסטל האבאלון נוצר בתוך בתוך האוקיינוס באזורי ניו זילנד ובאזור מקסיקו. ההליך של יצירת הקריסטל הוא הליך אורגני של שכבה על שכבה. כל צדפה אשר נוצרת היא שונה מצדפה אחרת והדבר מגביר את הייחוד שלה. הצדפה אשר נוצרת בהליך מיוחד זה מביאה לנו מראה יוצא דופן אשר משקף לנו את כל קשת הצבעים. 

אבאלון בהיבט הרגשי
אבאלון הוא קריסטל בעל יכולות מיוחדות שיכולות להשפיע על החיים שלנו. האבאלון מחזק את האופטימיות והוא יכול להכניס שמחת חיים, להרגיע את הפחדים שלנו ולסייע לנו בזמנים בהם אנו מרגישים בדידות. האבאלון יכול לעודד עבודה בקבוצה ושיתוף פעולה ולכן אם אתם זקוקים לכל אחד מהיבטים אלו שיבוא לידי ביטוי, אתם יכולים לשקול לשים קריסטל בסביבה ולחוש את ההשפעה שלו במהרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה