יום שבת, 20 בדצמבר 2014

האם חשבתם לחגוג בוילה לחתונה?



יש כל כך הרבה מקומות שמציעים לכם לחגוג אצלם את החתונה שלכם, אבל רגע לפני שאתם ממהרים לאולם האירועים הראשון - האם בחנתם לעומק את האפשרות של וילה לחתונה? נשמע לכם מעט יוצא דופן? חכו שתשמעו מה יש בתוך וילה לחתונה - בין השאר תוכלו לקבל חצר ענקית, רחבת ריקודים, בריכת שחיה פרטית, נוף מדהים, אזור מבודד ופרטי, ואפשרות לעיצוב אישי של המתחם בהתאם לקונספט של החתונה שלכם. הווילות יכולות להתאים לחתונות קטנות או גדולות כרצונכם, ולספק לכם בעצם כל מה שאתם צריכים לחתונה המושלמת שלכם.

מה מייחד כל כך את הווילות?
חשוב להתעכב על נושא הייחוד של הווילות. יש דברים שתוכלו לקבל רק בתוך וילה לחתונה ולא בשום מקום אחר. ניקח לדוגמה את העובדה שבווילות הללו יש בריכה פרטית. היום אחד הטרנדים החזקים הוא חתונת בריכה שבסופה החתן, הכלה והאורחים שלהם קופצים לבריכה (לא לדאוג, מחליפים בגדים לפני כן) ואין כמו בריכה פרטית בתוך וילה לחתונה כדי שתוכלו ליהנות מכך! כמובן שאם לא רוצים, הבריכה נשארת בתור פריט נוי איכותי ויוקרתי שרק תורם לעיצוב של הווילה כולה.
מה בנוגע לקייטרינג? אחד הדברים היפים בנוגע לבחירה של וילה לחתונה הוא שבמקום יש כבר מטבח מובנה ששירותי הקייטרינג יוכלו להיעזר בו, ובכל מקרה יש מספיק מקום במטבח כדי ששירותי הקייטרינג יעבדו שם עם כל הציוד שלהם, ויוכלו להגיש את המנות לאורחים שיישבו בחצר רחבת הידיים של הווילה.

וגם העלויות הן נוחות
חשוב מאד להבין שאפילו מבחינת עלויות ותקציב, הבחירה של וילה לחתונה היא בחירה נוחה מאד. יש מגוון עצום של וילות שמתאימות לחתונות, מאחר שההיצע רחב כל כך - תוכלו גם למצוא מחירים נוחים למדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה