יום שני, 29 בדצמבר 2014

הדברת מכרסמים



הדברת מכרסמים נועדה לפנות את הבית או העסק שלך באופן חד וחלק ממכרסמים שונים כמו חולדות או עכברים. המכרסמים השונים אשר מגיעים אל תוך המבנים יוצרים בהם נזק רב, גם למבנה עצמו מכיוון שהם מכרסמים חלקים ממנו וגם לאנשים כיוון שהם מביאים איתם מחלות שונות. אנחנו יכולים להבין כי יש לנו מכרסמים במבנה אם אנחנו רואים שאריות גללים שלהם או אם אנחנו שומעים רעשי חריקות שונים כמו של הליכה על קצות האצבעות/ כרסום. כמובן, יכול להיות שנראה גם נזק בלתי מוסבר כמו למשל חוטי חשמל אכולים ואז נוכל לשער שיש לנו מכרסמים במבנה. המכרסמים השונים לא קלים לפינוי ולכן הצורה הטובה ביותר להיפטר מהם היא דרך הדברת מכרסמים.

סילוק מכרסמים
אחת הדרכים להיפטר מכל המכרסמים היא לסלק אותם מהאזור. בעת הזמנת הדברת מכרסמים המדביר אשר יגיע ינסה להעריך את גודל הבעיה ולהציע את הפתרון הטוב ביותר. אחד מהפתרונות הוא לכידת המכרסמים ושחרור שלהם במקום טבעי ומרוחק מאד מהמבנה.

הדברה
הדברת מכרסמים מתבצעת באמצעות פתיונות שונים אשר המדביר המקצועי יודע כיצד להשתמש בהם. הפתיונות יונחו במקומות מרוחקים מאדם או מילדים קטנים ומקומות שהמדביר רואה לנכון שיכולים להיות בהם מכרסמים. בצורה זו המכרסמים יגשו לפתיון, יאכלו ממנו וכמובן לאחר זמן מה ימותו. מדבירים רבים מבצעים את ההליך פעמיים, פעם אחת שמים את הפתיון ופעם שניה מפנים את המקום.

בטיחות במקום
הדברת מכרסמים הינה ידידותית לאנשים ולסביבה והמטרה שלה היא להשאיר אתכם בטוחים וללא כל נזק. לכן מומלץ להזמין מדביר מקצועי, אשר ידע לקבוע מהי הדרך הטובה והבטוחה ביותר להיפטר מהמכרסמים מבלי שיהיה לבני הבית כל נזק, מההדברה או מהמכרסמים עצמם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה