יום שלישי, 4 במרץ 2014

טיולי ג'יפים בחו"ל



כמה עולים טיולי ג'יפים בחו"ל?
טיולי ג'יפים בחו"ל מציעים נוף, אתגר ונסיעה באוויר פתוח גם ביעדים אקזוטיים ורחוקים. היעדים המגוונים עבור טיולים אלו תורמים להצלחה, והופכים אותם למבוקשים בקרב משפחות עם ילדים, בני זוג ומטיילים עצמאיים. אין צורך ברקע מקצועי או בהכשרה מיוחדת על ג'יפים על מנת ליהנות מהטיול.
טיולי ג'יפים בחו"ל יוצאים בדרך כלל בקבוצות של 16-20 משתתפים. קהל היעד מחפש את השילוב בין טיול וטבע, לצד הרפתקאות בלתי צפויות. העלות של טיולי ג'יפים בחו"ל זולה יותר מכפי שנהוג לחשוב. בעונת החורף מסוכן יותר לנסוע בשלג, בבוץ ובגשמים, אך החל מאמצע חודשי אפריל אפשר ליהנות מחוויה ייחודית. שיא עונת הטיולים מתחילה בפסח ומסתיימת אחרי סוכות. 



אילו מרכיבים משפיעים על המחיר?
המחיר של טיולי ג'יפים בחו"ל נקבע לפי פרמטרים שונים. ראשית, המחיר של הטיול תלוי ביעד. מקומות קרובים לטיול כמו יוון ובולגריה יעלו פחות ממקומות רחוקים כגון איסלנד או נמיביה. שנית, המחיר מושפע כמובן ממספר הימים בהם הטיול מתוכנן. קיימות גם החרגות ותוספות אותן רצוי לקחת בחשבון, כמו ביטוח אישי ומטען, דלק, ביטוח ביטול, תוספת טיסה בעונת השיא וכן הלאה. הורים המבקשים לצרף ילד לטיול ג'יפים יצטרכו לרוב לשלם מחיר מלא, גם אם הילד ישן איתם בחדר. 

יש הרבה סוגים של טיולי ג'יפים בחו"ל והדבר החשוב הוא למצוא מסלול המתאים להעדפות האישיות. חובבי שטח המחזיקים בג'יפ פרטי יכולים להציב דרישות מיוחדות עבור הטיול, ולהעדיף דווקא את תקופת החורף הבוצית והגשומה. לעומת זאת, משפחות סולידיות ירצו לקיים את הטיול בתנאים נוחים יותר. לא קיימת דרך חד משמעית לקבוע איזה טיול עדיף ולכן כל אחד יכול להפעיל את מערכת השיקולים הרלוונטית עבורו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה