יום שלישי, 4 במרץ 2014

לופט למסיבת רווקות



רעיונות לקראת השכרת לופט למסיבת רווקות
חברות המתכננות לכלה ערב בלתי נשכח צריכות לחשוב מראש על רעיונות המתאימים עבור האירוע. הרעיון הטוב ביותר הוא זה המתאים לכלה ולאופי שלה. כדאי לחשוב מחוץ לקופסא, אך אין צורך לנסות ולהפתיע בכל מחיר. במידה והכלה אוהבת פינוקים ורוצה לבלות ערב סולידי עם החברות, אפשר לתאם לופט אידיאלי במחיר משתלם. לעומת זאת, היתרון של לופט למסיבת רווקות הוא האופן בו ניתן להתאים אותו גם לסוגים אחרים של אירועים. בין היתר מאפשרים לופטים קיום מסיבות, חגיגות, הפעלות אינטימיות ועוד. 

חוויה מצחיקה
בחורות שרוצות לצחוק יחד עם הכלה צריכות להשכיר לופט למסיבת רווקות ולנצל אותו לערב סרטים. יש המון סרטים שניתן לשכור לקראת הערב, ומומלץ להוסיף מאכלים טעימים שיגוונו את האווירה. העלות של מסיבת רווקות מן הסוג הזה היא נמוכה במיוחד ומובטחת חוויה לכל המשתתפות. 



אטרקציות מהקרקס
רעיון מקורי אחר אותו ניתן ליישם בתוך לופט למסיבת רווקות הוא שילוב אטרקציות קרקס. יש המון אמנים המוכנים להגיע ללופטים ברחבי הארץ כדי להציג מופעי אש, כדורים, אקרובטיקה ועוד. בשלבי ההכנה מגיע איש טכני אל הלופט, בוחר את המוזיקה יחד עם החברות ומקים תפאורה וסאונד המתאימים לאופי האירוע. לאחר מכן נבחרת תכנית מיוחדת והחברות מקבלות הזדמנות להגשים את החלומות הכי פרועים שלהן.

מסיבה שקטה
לפעמים דווקא מסיבת הרווקות השקטה ביותר היא זו שזוכרים לזמן רב. במידה והכלה היא אשת מסיבות שלא נחה לרגע, נסו להפתיע אותה עם לופט למסיבת רווקות באווירה רגועה. זכרו כי המטרה של לופט למסיבת רווקות הוא לעזור לכלה לשמוח עם החברות הקרובות. הכניסו פרחים אל הלופט, פזרו ורדים על המיטה ואל תשכחו סבון מפנק בג'קוזי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה