יום שבת, 8 במרץ 2014

מערכת זימון התורים של קופת חולים מכבי



היתרונות של מערכת זימון התורים הממוחשבת של קופת חולים מכבי
זימון תורים בקופת חולים מכבי נעשה כיום בעיקר על ידי המערכת הממוחשבת שלה ורק במעט מקומות עדיין משתמשים בזימון תורים ידני. מערכת זימון התורים הממוחשבת של קופת חולים מכבי היא מערכת המקלה לא במעט על הלקוח ומאפשרת לה להיות יעילה וחסכונית יותר.

היתרונות של מערכת זימון התורים מכבי לקופת החולים
היתרונות של מערכת זימון התורים של קופת חולים מכבי לקופת החולים ולנותני השירות באים לידי ביטוי ביעילות הרבה יותר גדולה של המערכת לרבות:
·         המערכת מאפשרת ניהול יעיל של יומני התורים של כל נותני השירות באופן מקוון
·         המערכת מחייבת באופן אוטומטי את מקבל השירות במידה והשירות כרוך בתשלום
·         המערכת שולחת ללקוח תזכורת לפני מועד התור שנקבע לו בטלפון או באינטרנט
·         המערכת מאפשרת ללקוח לבטל את התור באמצעות המערכת על מנת לאפשר לקבוע תור ללקוח אחר במקומו במהירות
·         וכיוצא באלה

היתרונות של מערכת זימון התורים של קופת חולים מכבי ללקוח
המערכת מאפשרת ללקוח לקבל שירות הרבה יותר מדויק, יעיל ומהיר. שתי הצורות שניתן לקבל את השירות ממערכת זימון תורים זו של מכבי היא על ידי צלצול למוקד השירות באמצעות הטלפון או על ידי גלישה באינטרנט באון ליין. השירות הטלפוני ניתן על ידי מענה של נציג שירות המסוגל לראות את כל יומני התורים של כל הרופאים והמכונים שאיתם עובדת קופת חולים מכבי באון ליין ולקבוע ללקוח את התור במועד הרצוי לו לפי זמינות נותן השירות (הרופא, המכון וכדומה). השימוש באינטרנט עוד יותר יעיל ללקוח מכיוון שהוא יכול לעשות זאת בעצמו באותו האופן אך ללא המתנה ארוכה למענה אנושי בטלפון.

אין ספק שהיתרונות הרבים של מערכת זימון התורים של קופת חולים מכבי הפכה את השירות ליעיל ולמהיר הרבה יותר וכיום המגמה היא לעבור יותר ויותר לשירות אינטרנטי שמקצר את התורים ומצמצם את עלויות מכבי בהחזקת נציגי שירות אנושיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה