יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פאונדרס



האם חברת פאונדרס מתאימה גם לכם?
מאז ומתמיד החלום שלכם היה להשקיע בנדל"ן איכותי בחו"ל, על מנת לקבל תשואה גבוהה בחזרה. יחד עם זאת, אתם וודאי כבר מודעים לכך כי לא כל אחד יכול פשוט לבחור לעצמו נכס ולהשקיע את כספו בו, שכן מדובר על אתגר מורכב למדי ללא כל צל של ספק ויש לבדוק כל הצעה שמגיעה לגופה הרבה לפני שקופצים למים העמוקים של נדלן בחו"ל מן הסתם. חברת פאונדרס מאפשרת לכם להתגבר על האתגרים הללו, שכן היא בעצם עורכת עבורכם את כל הניהול של ההשקעה הלכה למעשה, ללא כל צורך במעורבות כלשהי מן הצד שלכם. פאונדרס סימנה מראש את הנכסים שבהם כדאי להשקיע, לאחר שערכה בדיקה מדוקדקת, היא מפנה לשם את כספי המשקיעים, ומחזירה להם את התשואה. אבל איך היא בכלל מבטיחה שהנכסים הללו ינוהלו בצורה נאותה?



נעזרים בחברה מקומית
המודל הייחודי של פאונדרס, עושה שימוש בחברות מקומיות לצורך ניהול הנכסים. מדוע זה חשוב? ברוב המקרים, פאונדרס מפנה את כפסי המשקיעים לטובת נדל"ן מסחרי. כלומר - זהו נדל"ן שאליו נכנסים גורמים עסקיים וציבוריים אשר משלמים דמי שכירות, והכסף הנ"ל חוזר אל המשקיעים. עם זאת, בניהול היומיומי יש הרבה דברים שחשוב לדאוג להם - תחזוקה שוטפת של הנכס, ניקיון של הנכס, שיפוצים אפשריים, טיפול בתקלות, וכיו"ב. מכיוון שלא תמיד נציגים ישראלים יכולים להיות בקיאים בניואנסים הקטנים שיש במדינות זרות, חברת פאונדרס עובדת תמיד עם חברות ניהול מקומיות אשר דואגות לטיפול השוטף בנכסים המושקעים, וכך כל הצדדים תמיד יוצאים מרוצים.

מה זה אומר מבחינתכם?
כמשקיעים בחברת פאונדרס יש לכם אפשרות לישון בשקט בלילה. אתם יודעים כעת, שאין לכם שום צורך להתעסק בכלל בניהול של הנכסים המושקעים, שכן אלו כבר נמצאים בטיפול של חברה מקומית מקצועית. מעבר לכך, אתם עדיין יכולים לקבל החלטות בנוגע לנכסים של פאונדרס, שכן יש לכם בעלות עליהם. כך בעצם, פאונדרס מאפשרת לכם לקבל מצד אחד נוחות מבלי שעליכם להיכנס לפרטים הקטנים, אך אתם עדיין יכולים להשפיע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה