יום חמישי, 2 בפברואר 2012

הרשמה למירוץ למיליון


לטייל בעולם, לרוץ ממקום למקום, להתנסות במשימות מיוחדות שקשורות לתרבות המדינה בה שוהים והכול בלחץ של זמן, במהירות, כדי להספיק ולהגיע ראשונים או לפחות לא אחרונים.

החוויה המדהימה של השתתפות במירוץ כזה יכולה להיות גם שלכם, גם אתם יכולים לרוץ ולהצליח במשימות, בצעו הרשמה למירוץ למיליון ואולי גם אתם תהיו אלו שירוצו בעונה הבאה בין משימה למשימה.

הרשמה למירוץ למיליון – כיצד גם אתה תוכל להשתתף במירוץ?

המירוץ למיליון היא תוכנית מוכרת בארץ ובעולם, מאז ששודרה העונה הראשונה בארץ אנשים רבים ציפו וחיכו לעונה השנייה. כמו כן, אנשים רבים בצעו הרשמה למירוץ למיליון העונה השנייה בתקווה להתקבל ולקחת חלק במירוץ.

אם אתה יודע שיש לך את זה, אתה יודע שיש לך הרבה מרץ ותחרותיות, אם אתה בעל כושר גופני טוב, אוהב לטייל בעולם ובעל ראש פתוח ואתה יודע שאתה יכול להשתתף במירוץ ולהצליח היכנס אל אתר הרשמה למירוץ למיליון ועשה את הצעד הראשון שלך בדרך למירוץ.

המבצעים הרשמה למירוץ למיליון מתבקשים למלא את פרטיהם האישיים כמו גיל, כתובת, מקצוע ועוד. המשימה הראשונה שלהם היא לצלם סרטון קצר כדי להציג עצמם, עדיף שהסרטון יהיה מקורי ומיוחד בכדי שאנשי ההפקה ייהנו ממנו ויזמנו את המועמדים לאודישנים.

לפני ביצוע הרשמה למירוץ למיליון יש לבחור בן או בת זוג איתם תרשמו. בחירת בן הזוג היא מאוד חשובה גם לקבלתכם לתוכנית וכמובן למירוץ עצמו. החיבור בניכם לבין בן הזוג צריך להיות טוב, עליכם לבצע משימות בתיאום ולהימנע כמה שיותר מחיכוכים.



הרשמה למירוץ למיליון האודישנים

לאחר שבחרתם בן זוג למירוץ, יחד ביצעתם הרשמה למירוץ למיליון ושלחתם את הסרטון, עליכם להמתין לתשובת ההפקה. לעיתים תשובת ההפקה מגיע במהירות, ישר אחרי הרשמה למירוץ למיליון ולעיתים מעט לאחר מכן.

השלב הבא אחרי הרשמה למירוץ למיליון הם האודישנים. לאודישנים תתבקשו להגיע יחד ולעבור ראיון יחד, שם תספרו על עצמכם, תשאלו מדוע לדעתכם אתם מתאימים לתוכנית ועוד שאלות נוספות.

ענו בכנות על השאלות, המראיינים מחפשים את אותם מועמדים שיהיו טבעיים ויענו בכנות ולא את אלו שמתחפשים למישהו אחר או לדמויות שהשתתפו בעבר בתוכניות ריאליטי. נכון, ההפקה מחפשת מתמודדים מיוחדים וצבעוניים. למרות זאת היו אתם, הבליטו את התכונות המיוחדות שלכם כמו חוש הומור, יופי, האהבה ביניכם לבין בן הזוג ועוד תכונות חיוביות שיגרמו למראיינים ולקהל לחבב אתכם. לאחר הראיונות המתינו לתשובת ההפקה לגבי קבלתכם לתוכנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה