יום שלישי, 7 בפברואר 2012

קורס צילום למתחילים

אומנות הצילום

הצילום הינו חלק בלתי נפרד מחיינו. אנו מקפידים לתעד כל שלב ומאורע בחיינו באמצעות המצלמה, היא מלווה אותנו לכל טיול אליו אנו יוצאים וכשמגיע אירוע משמעותי בחיינו כמו חתונה או ברית מילה אנו מזמינים צלם מקצועי שינציח את האירוע. 

למי שאינו מבין בעניין, צילום נראה כמו פעולה מאוד פשוטה: מכוונים את עדשת המצלמה לעבר אובייקט הצילום, ן... פלאש. אלא שמביני דבר יודעים שצילום הוא אומנות של ממש, בדיוק כמו פיסול וציור, וכיאה לאומנות יש ללמוד אותה בכדי לפתח את הידע והיכולת.

קורס צילום למתחילים

כשאנו אומרים ללמוד, אין הכוונה להירשם לאוניברסיטה או מכללה. את הצילום לומדים בדרך כלל במסגרת קורס או סדנה הנמשכים מספר פגישות. ישנם סוגים רבים של קורסי צילום – קורס צילום וידאו, קורס צילום למתחילים, קורס למתקדמים, קורס צילום לנוער, צילום סטילס וכן הלאה. במאמר זה אנו מתמקדים בקורס צילום למתחילים. הקורס מיועד למי שרוצה להתחיל ללמוד מאפס את רזי הצילום, או שיש לו ידע בסיסי בצילום והוא רוצה לפתח אותו.

למה ללמוד צילום

אתם בטח שואלים את עצמכם – למה לי ללמוד קורס צילום למתחילים? אז התשובה פשוטה מאוד: כדי שתדעו לצלם כמו שצריך. בקורס לומדים את כל הדברים הבסיסיים שצריך לדעת על צילום – מושגים כמו קומפוזיציה, כיצד להשתמש נכון במצלמה ועוד. חוץ מזה שקורס הצילום הוא כיף – פוגשים חבר'ה נחמדים, יוצאים לצילומי טבע ורחוב, מתנסים בסוגי צילום שונים כמו צילום פורטרטים ונוף וכדומה.

אחד היתרונות בקורסים אלו הוא קבוצת הלימוד הקטנה המאפשרת מעקב אישי אחר כל תלמיד, כך תוכלו לקבל הדרכה צמודה מצלם מקצועי שיכוון אתכם כיצד לצלם נכון ויתקן את טעויותיכם. במהלך הקורס תתוודעו ליכולות המופלאות הטמונות בצילום ותקבלו כלי נפלא לביטוי היצירתיות שבכם.

לאן ממשיכים

כמשתמע משמו, קורס צילום למתחילים הוא הקורס הבסיסי ביותר בצילום ומיועד לאלו שאין להם ידע רב בצילום אם בכלל. כמובן שלאחר סיום הקורס ניתן ואף מומלץ להמשיך לקורסים מתקדמים יותר, ובראש ובראשונה לקורס צילום למתקדמים. חלק ניכר ממקומות הלימוד מציעים הנחה על קורס צילום למתקדמים למי שלמד אצלם קורס צילום למתחילים.

בקורס למתקדמים לומדים שיטות שונות לצילום ומתנסים בצילומים מתקדמים יותר בשטח – צילומי לילה, צילומי שחקנים, צילום שחור לבן וכדומה, ויש דגש רב לביקורת על עבודות הצילום של התלמידים. כמו כן לומדים בקורס כיצד לערוך תמונות בפוטושופ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה