יום שישי, 20 בינואר 2012

לימודי שוק ההון


היום, לזוג צעיר, מצליח ככל שיהיה, קשה מאוד לגמור את החודש עם המשכורת הממוצעות בשוק. כולנו רוצים להקים משפחה, ללדת ילדים ולתת להם את הטוב ביותר, אך עם המצב הכלכלי שיש בחוץ, אנחנו אפילו לא מצליחים לגמור את החודש שלא לדבר על קניית דירה. לכן, לאחרונה נכנס חזק לתחום הנושא של לימודי שוק ההון ולא רק בשביל לעסוק במקצוע זה, אלא בשביל לדעת איך לעשות כסף, איך להרוויח בגדול ולחיות ברמת חיים טובה.

לימודי שוק ההון – לא למקצוענים בלבד

לימודי שוק ההון מקנים יתרונות רבים לבוגרי הקורס. גם מבחינת עבודה נוספת מכניסה אשר יש לה ביקוש רב כרגע בשוק וגם מבחינת הידע הרב שנצבר במהלך הלימודים המאפשר לנו להגדיל את התשואה והרווחים מהחסכונות שלנו.

לימודי שוק ההון משלבים בתוכם הבנה מעמיקה בעולם ההשקעות, ניירות ערך, כלכלה, דיני בנקאות, משאבי אנוש  ועוד. בוגרי הקורס יכולים להשתלב במסגרות רבות בעולם העסקים והבנקאות שאפילו לא חשבתם עליהם.

לימודי שוק ההון כיום מאוד מבוקשים. ניתן ללמוד מקצוע זה הן כתואר ראשון עם הבנה מעמיקה יותר ובסיסית יותר של כל המושגים, לחקור לעומק את הנושא ולהבין אותו על בוריו, אך ניתן גם לעשות קורסים שנתיים או דו שנתיים המעניקים ידע רב המאפשר לבוגר הקורס גם עבודה בתחום וגם השקעה נבונה ומניבה של כספו.



לימודי שוק ההון – לרווחים גדולים יותר, להשקעה חכמה יותר

על ידי לימודי שוק ההון ניתן להבין לעומק איך עובדות חברות האשראי, איך מתנהלים הבנקים ובכלל לקבל כלים מוצלחים על התנהלות כלכלית נכונה ובריאה יותר. לימודי שוק ההון כוללים מגוון רב של תחומים כגון: כלכלה, חוק ומשפט, מימון, סטטיסטיקה, מתמטיקה, יסודות בניהול ועוד. הלימודים מתקיים בסביבה תומכת, בשעות נוחות ואווירה טובה.

במהלך לימודי שוק ההון תוכלו לבחור בין מגוון רחב של קורסים את הקורס המתאים ביותר לצורך שלכם לדוגמא: קורס ניתוח טכני, קורס השקעות, קורס ברוקרים, קורס אופציות, קורס אג"ח, קורס ניהול תיקי השקעות ועוד.

שוק ההון- תלמדו היום כדי להוביל מחר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה