יום ראשון, 27 במרץ 2011

אירועים בטבע


לפני יותר מחמישים שנה לא היו אולמות אירועים, לא היו גם גני אירועים. אנשים היו עורכים את החתונות שלהם בבתי כנסת ובטבע. מאז ועד היום הוקמו בישראל בלבד מאות גני אירועים ואולמות בהם ניתן לערוך שמחות אך נדמה שגם טרנד זה מצא עצמו נדוש בשלב מסוים.

אם בעבר יכולתם לערוך את החתונה שלכם באולם אירועים ולהיות בלעדיים על סוג האירוע הרי שהיום כולם עושים אירועים מסוג זה והדבר הפך להיות מאוד לא ייחודי.

אנחנו יכולים לראות חברים רבים שמוצאים את עצמם מתחתנים באותו גן אירועים ולמרות שבכל מסיבה או אירוע השמחה היא אחרת, ישנו נטרול אלמנט הייחודיות במידה מסוימת.
מה הפיתרון לכך ? אנשים רבים בוחרים לערוך אירועים בטבע

אירועים בטבע


היכן ניתן לערוך אירועים בטבע ?

אירועים בטבע ניתן לערוך במקומות רבים ולמעשה זהו היתרון המשמעותי של עריכת אירועים אלו. תוכלו לבחור את חוף הים, קרחת יער, שדה פורח, חורשה יפה, אזור מדברי או כל מקום אחר בו הייתם רוצים לערוך את האירוע שלכם ובלבד שהמקום יהיה מתאים לעריכת אירוע.

כיצד יודעים אם המקום מתאים ? קודם כל אתם צריכים לחשוב על השטח עצמו. האם מדובר על מישור, האם על גבעה ? האם יש מקומות חנייה וגישה נוחה למקום, האם יש אישורים לערוך במקום כזה אירוע וכדומה.

לאחר מכן אתם צריכים לחשוב על התחום הלוגיסטי ולהקים את האירוע מאפס, במידה מסוימת ניתן לומר כי חסכתם על אולם אך מתווספות לכם הוצאות אחרות שיכולות להיות דומות להוצאות על אולם אירועים.

כיצד יש לארגן אירועים בטבע ?

ארגון אירועים בטבע הוא לא פשוט כמו שהוא נשמע. ראשית עליכם לארגן את כל האישורים הדרושים לשם עריכת אירוע במקום בו אתם מעוניינים להקים את האירוע. משום שמדובר על אירוע בטבע עליכם לוודא שיש מספיק מקומות חנייה מסודרים וכי יש שטח נוח לערוך בו את האירוע.



לאחר מכן עליכם לארגן שולחנות וכיסאות, מפות, מפיות, חברת קייטרינג, תקליטן, חופה (אם מדובר בחתונה), תאורה, סאונד, גנראטורים ועוד.

אם אתם רוצים להקל על עצמכם רצוי שתחברו חברה שמספקת שירות של עריכת אירועים בטבע. חברות שמציעות את השירות דואגות לארגן אותו מאפס ופעמים רבות יש להן קשרים עם גורמים רבים אשר יכולים להוזיל את המחיר, מה גם הם מורידים מכם את מלאכת הקמת האירוע, שנחשבת לא פשוטה. 

תגובה 1:

  1. לדעתי אין כמו חתונה בטבע. זה באמת משהו מיוחד וייחודי, יש בו אלמנטים של חווייה, חיבור לטבע ולאמא אדמה- זה מרגש וזה תמיד עושה טוב (אלא אם אתה רגיש לעצים המקיפים אותך). הטרנד הזה של חתונות בטבע תפס חזק והוא אפילו נוגס בשוק של גני אירועים בכל הארץ.
    מצד שני, אם עושים לבד יש פה אלמנטים של כאבי ראש בירוקרטיים, אישורים, כיבוי אש, אישור מכל מיני גורמים, ביטחון ועוד... אך אם רוצים אירוע שעולה ביופיו ואיכותו על כל אותם גני אירועים במרכז וגם על גני אירועים בצפון, התשובה היא ללא ספק חתונה בטבע.
    גם העלויות של חתונה כזו הן נמוכות משל כל גן אירועים, אך לעיתים ההקמה והניוד של הציוד מייקרים את האירוע. חייבים לשים לב לתקציב החתונה ולהשתדל שלא לחרוג ממנו.

    השבמחק