יום שני, 13 בדצמבר 2021

קרם משזף

 

איך יודעים איזה קרם משזף לבחור?

בחירה של קרם משזף עלולה להיות משימה קשה יותר מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, קרם משזף שמתאים לחברים, קרובים ובני משפחה לא בהכרח יתאים לנו. על מנת להבטיח התאמה בין סוג ואופי הקרם לבין הצרכים שלנו, יש להביא בחשבון את ההשפעה שלו על הגוף ואת גוון העור הטבעי. בנוסף, יכול להיות שחלק מהקרמים יתאימו רק לאזורים החשופים של הגוף – בעוד אחרים יוכיחו את עצמם דווקא באזורים שאותם אנחנו בדרך כלל לא נוהגים לחשוף לשמש.

שנית, קיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין קרם משזף. אבל גם אם רוצים ללכת על בטוח ולתת עדיפות לקרם יחסית יקר, זה לא בהכרח אומר שהוא יהיה יותר איכותי או יותר מתאים לגוון העור שלנו. לכן, הסוד הוא להשקיע בהכנת שיעורי בית ולבדוק לא רק איזה המלצות יש על קרם משזף או כמה הוא עולה – אלא גם איזה חומרים פעילים יש בתוכו.



כל מה שצריך לדעת על החומרים הפעילים של קרם משזף

סוג טוב של קרם משזף אמור להכיל בתוכו חומרים פעילים שמזינים את העור, מגבירים את הלחות הטבעית ומגנים עליו. כמו כן, ניתן לזהות שמדובר על קרם משזף ברמה גבוהה אם הוא מיוצר על ידי חברה גדולה ומוכרת. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה על מנת לוודא שמדובר על קרם משזף שמיוצר מחומרים טבעיים.

ספציפית יותר, החומרים המומלצים שבהם כדאי להשתמש על מנת לייצר קרם משזף איכותי הם פולי קפה, שמן קוקוס, תמציות של זרעי רימונים ועוד. אז אמנם יש עוד חומרים שמשולבים בסוגים מסוימים של קרם משזף, אבל צריך לוודא שהצבע שהם מעניקים לעור הוא טבעי ואחיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה