יום חמישי, 2 בדצמבר 2021

שולחן נפתח

 

איפה כדאי לשים שולחן נפתח?

היתרונות השונים של שולחן נפתח מבחינת חיסכון במקום מעלים שאלה חשובה לגבי המיקום המדויק שלו. מצד אחד, המטרה היא לנצל את המאפיינים השונים של שולחן נפתח גם כאשר הוא סגור. בצורה הזו, ניתן אולי לשלב לצד שולחן נפתח עוד רהיטים מתאימים ובמידת הצורך להשתמש בו לאירוח של חברים, קרובים ובני משפחה. מצד שני, עדיין צריך לשמור על מספיק מקום לסועדים ועל גמישות מסוימת מבחינת ניצול חלל הפנים של הבית.

מבחינת עיצוב, שולחן נפתח יכול להתאים פחות או יותר לכל מקום בבית. כך לדוגמא קיימת אפשרות של שילוב שולחן נפתח בפינת אוכל ייעודית, אך גם אופציה אחרת של הקצאת נישה עבור שולחן נפתח בסלון. בין היתר, הדרך הנכונה לבחור איפה בדיוק לשים את השולחן והיכן להשתמש בו צריכה להיות מבוססת על המידות ועל המבנה של הבית עצמו.



שולחן נפתח גם בדירות קטנות וגם בבתים גדולים

ההוכחה להצלחה המרשימה של שולחן נפתח בא לידי ביטוי בכך שבוחרים לשלב אותו לעיתים קרובות גם בדירות קטנות וגם בבתים גדולים. כך למשל בעוד בדירות קטנות מובן מאליו מדוע שולחן נפתח מקבל עדיפות, זה לא בהכרח ברור בבתים גדולים. אבל אם נכנסים אל עובי הקורה, מגלים שהיתרונות של שולחן נפתח נשמרים גם ואולי אפילו בעיקר בבתים גדולים.

בבתים גדולים, היתרון של שולחן נפתח הוא גמישות ודינאמיות. לאורך השבוע למשל אפשר לאכול רק עם המשפחה סביב שולחן במצב סגור, בעוד בימי שישי או באירועים מיוחדים פותחים אותו ומזמינים גם חברים ואורחים. בנוסף, התפעול של שולחן נפתח מודרני מתבצע בקלות רבה מאוד ולא דורש מאמץ פיזי. לאור התנאים הללו, שולחן נפתח מקבל עדיפות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה