יום שני, 7 ביוני 2021

פוליש לדירה

 

כל כמה זמן צריך לעשות פוליש לדירה?

התדירות של פוליש לדירה נקבעת לפי מספר פרמטרים. קודם כל, יש את העניין של התקציב: בגלל ששירותי פוליש מטבע הדברים עולים כסף ואף נהוג לתמחר אותם בנפרד משירותי ניקיון, הרבה מאוד תלוי בסכום שאותו הלקוחות רוצים להשקיע. אם הסכום לא מהווה פקטור משמעותי, ההמלצה תהיה לשלב פוליש לדירה אחת לחצי שנה לפחות. עם זאת, יש להביא בחשבון שבכל מקרה מבצעים פוליש לדירה רק אחרי ניקיון כללי ולכן לחשב גם את זה בעלויות המצטברות.

שנית, יש את העניין הטכני של סוג הריצוף. התדירות של פוליש לדירה צריכה להיקבע לפי סוג המרצפות, בעיקר כדי למנוע שחיקה, בלאי או נזקים בלתי הפיכים. הדרך להשיג את המטרה הזו היא לבדוק למשל האם קיימות הגבלות מסוימות בנוגע לשאלה כל כמה זמן מותר לבצע פוליש לדירה שיש בה ריצוף שיש, לעומת התדירות המומלצת של פוליש לדירה עם רצפת קרמיקה, ריצוף פרקט וכן הלאה.



פוליש לדירה אחרי שיפוץ או כניסה לדירה חדשה

פקטור אחר שמשפיע על התדירות המומלצת של פוליש לדירה כולל בתוכו נסיבות אובייקטיביות. כך לדוגמא ניתן לתאם פוליש לדירה מיד אחרי שיפוץ, או מהרגע שבו מקבלים את המפתח לדירה חדשה מקבלן. אם רוצים להתחיל את החיים החדשים בדירה המשופצת או החדשה ברגל ימין, אחת הדרכים הכי טובות לעשות את זה תהיה לדאוג שחברה מקצועית תבצע את הפוליש ואת הליטוש או ההברקה של המרצפות.

בנוסף, תמיד אפשר וכדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי התדירות המומלצת של שירותי פוליש לדירה. התייעצות כזו עוזרת לרכז את השיקולים החשובים תחת קורת גג אחת, היא מוכיחה את עצמה ברמה הכלכלית ויש לה יתרונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה