יום שני, 28 ביוני 2021

מוקד שירות

השוואה בין סוגים שונים של מוקדי שירות יכולה לעזור להבין את היתרונות של שירות טלפוני לעומת פרונטאלי. מצד אחד, מוקד שירות טלפוני זמין עבור לקוחות בפריסה ארצית רחבה והוא גם לא דורש נוכחות פיזית מצד בעלי עסקים. מצד שני, מוקד שירות פרונטאלי הוא משהו שקיים אצל חברות וארגונים. אבל אם נכנסים אל עובי הקורה, מגלים שגם בתי עסק גדולים מבינים את היתרונות של מוקד שירות טלפוני ומנסים להפיק ממנו את מלוא התועלת.

היתרון הכי גדול של מוקד שירות טלפוני בא לידי ביטוי בכך שהוא מתאים לצרכים של בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. באמצעות מוקד שירות מן הסוג הזה, בעלי עסקים יודעים שהלקוחות שלהם יקבלו מענה טלפוני מקיף בכל שעה ומכל מקום. יתרה על כך, בעלי עסקים יכולים לקבל את השירות של מוקד טלפוני במודל של מיקור חוץ – בעוד עם מוקד שירות פרונטאלי זו בכלל לא אפשרות רלוונטית.


 כך בוחרים מוקד שירות טלפוני

התנאי היחיד לניצול היתרונות השונים של מוקד שירות טלפוני הוא לבחור אותו בצורה נכונה. בשביל לבחור נכון שירות מן הסוג הזה, כדאי למשל לבדוק מה מאפיין אותו ואיך הוא בא לידי ביטוי. לאחר מכן, בעלי עסקים צריכים להחליט האם הם מקימים בעצמם מוקד שירות טלפוני – או משתמשים בשירות הזה במודל של מיקור חוץ.

לבעלי עסקים יש את מלוא הלגיטימציה להשוות בין סוגים שונים של שירותי מוקד טלפוני לפני שהם בוחרים באיזה מהם לתת אמון. אם רוצים בשלבים הללו לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי ההבדל בין מוקד שירות טלפוני לבין מוקד שירות פרונטאלי, ניתן גם לעשות את זה לאחר התייעצות עם קולגות וממליצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה