יום שבת, 23 בינואר 2021

התקנת מעלית

השיקול של אחריות ארוכת טווח הוא חלק בלתי נפרד מהשאלה אל איזה חברה לפנות על מנת לתאם שירות של התקנת מעלית. ככל שיש יותר אחריות גם על ההתקנה וגם על המעלית, זה אומר חיסכון בהוצאות מבחינת הלקוחות וקהל היעד. אצל הלקוחות וקהל היעד אפשר לראות הבדלים בין סוגים שונים של שירותי מעליות וגם פערים בין תקופות האחריות הניתנות על ידי החברות השונות. ברוב המקרים, תקופת אחריות ארוכה תאפיין רק חברה מקצועית שמכירה את התחום ובקיאה בו.

כיום אפשר להשוות בין סוגים שונים של שירותי התקנת מעלית על פי המאפיינים השונים שלהם. את המאפיינים האלה בודקים בשלב מוקדם מאוד, כמו למשל מהרגע שבו מקבלים המלצות על שירותי התקנה. מטבע הדברים, ההמלצות הכי רלוונטיות יגיעו מטעם לקוחות שכבר הזמינו שירות של התקנת מעלית ואף היו מרוצים מהתוצאות.

כמה זמן אחריות נהוג לתת אחרי שירות של התקנת מעלית?

הבעיה העיקרית היא שאין רק תקופת זמן אחת ויחידה שאותה נהוג לתת בתור תקופת אחריות, גם אחרי שירות מקצועי של התקנת מעלית. בפועל, כמעט כל חברה שמציעה את השירות הזה מציעה תקופת אחריות מעט שונה. הסיבה לכך היא שחברת המעליות צריכה להתחשב בדרישות של היצרן, להביא לידי ביטוי את הניסיון שלה וגם לחשב את העלות של כל זה.

עם זאת, ניתן להצביע על מינימום של שנה אחריות על שירות של התקנת מעלית ואף להראות מקרים שבהם התקופה הזו הגיע לכמה שנים ברצף. במקרים נדירים יותר, אפשר להשיג תקופת אחריות של 10 שנים גם אחרי התקנת מעלית בבניין מגורים וגם על מעלית של בניין משרדים. בכל מקרה, את הפרטים האלה מקבלים מראש.

Rescue Method for Safety Gear Failure of ThyssenKrupp elevator parts -  elevatorvip.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה