יום ראשון, 17 בינואר 2021

פוליש לדירה

 

היתרונות של פוליש לדירה

פוליש לדירה לא דומה לשירותי ניקיון רגילים. זה נכון שהמון חברות ניקיון מציעות גם שירותי פוליש, אבל יש הבדל משמעותי בין האופן שבו מבצעים אותם. קודם כל, הציוד שבו נעזרים על מנת ללטש את החלק העליון של הריצוף לא דומה לחומרים שבהם נעזרים כדי לנקות אותו. כאשר מבצעים פוליש, משלבים בין חומרי הברקה לבין חומרי קרצוף. כך ניתן ללטש בעדינות את החלק העליון של כל סוגי הרצפות ולהעניק להן מראה מבריק ומרשים יותר.

חוץ מזה, ההכשרה של מי שמבצע פוליש לדירה לא בהכרח דומה לזו שמקבלים אנשי ניקיון רגילים. בעוד עבור ניקיון של דירה לא צריך הסמכה מיוחדת אלא בעיקר ניסיון, פוליש כבר דורש מיומנות. באמצעות המיומנות הזו ניתן כיום לשלב את כל שירותי הפוליש בדירות וליהנות מהיתרונות שלהם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.



כמה זמן לוקח לעשות פוליש לדירה?

משך הזמן שעובר מהרגע שבו מבצעים פוליש לדירה ועד שרואים תוצאות הוא מהיר מאוד. בפרק הזמן הזה, המטרה היא בעיקר לתת לחומרי ההברקה להתייבש על מנת להבטיח את העמידות שלהם. בנוסף, אפשר לבחור למרוח שכבת סילר על גבי הריצוף. ברוב המקרים, שכבת סילר תגן על הריצוף מפני שחיקה ותסייע בהתמודדות עם שריטות או נזקים פיזיים.

פעולת הפוליש עצמה נמשכת כמה שעות ובהתאם לגודל הדירה וחלל הפנים. ככל שהדירה גדולה יותר, כך תידרש השקעה של זמןבפוליש של הרצפה ואז במריחת שכבת הסילר. מלבד הזמן, כדאי גם לדעת שלגודל של הדירה יש השפעה על המחיר של הפוליש. ברוב המקרים, חברה שמבצעת פוליש לדירה תתמחר את השירות שלה לפי מ"ר או מקסימום לפי מספר החדרים בחלל הפנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה