יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

מקום למסיבת רווקות



היכן ניתן לערוך מסיבת רווקות?
כל מי שהשתתפה אי פעם בתור חברה של הכלה במסיבת רווקות, תוכל להעיד שמסיבת רווקות מוצלחת יכולה להיות אירוע השיא בהכנות לחתונה. חבורת בנות שיכורות שחוגגות לכלה המיועדת יכולות להיות מצחיקות וכיפיות במיוחד. לקראת המסיבה, נשאלת השאלה איפה כדאי לערוך אותה. אפשרות אחת, הנועזת ביותר, היא בכלל לבחור סוף שבוע ולטוס כמה חברות קרובות לחו"ל. אלו המעדיפות לבחור מקום למסיבת רווקות בגבולות הארץ, יוכלו לערוך את המסיבה בבית של אחת הבנות השותפות במסיבה, בבאר מקומי או במועדון האהוב על הכלה.




כיצד בוחרים מקום למסיבת רווקות?
בחירת המיקום של מסיבת הרווקות יכולה להיות הבחירה המשמעותית ביותר בקביעת האופי של המסיבה. מסיבות הנערכות בבתים פרטיים נוטות להיות אינטימיות יותר וקטנות יותר מבחינת כמות המשתתפות. לעומת זאת, בחירת מקום למסיבת רווקות במרחב של באר או של מועדון משמעה שרוב המסיבה תהיה תוך התמקדות באלכוהול מוזיקה וריקודים. לפני שאתן בוחרות את המיקום והתאריך, יש לחשוב כמה בנות צפויות להשתתף באירוע ולוודא כי המקום שברצונכן לבחור יכול להכיל בנוחות את כולן. כמו כן, חשבו על טווח התקציב שברצונכן להשקיע לטובת האירוע והתאימו את המיקום לטווח המחירים שנקבע ושהוסכם על כולן. לבסוף, נסו להיכנס לראש של הכלה ולחשוב מה היה הכי משמח אותה ואיפה היא הייתה בוחרת לחגוג את מסיבת הרווקות שלה.

אל תשכחו את המתנות
לא כל כך משנה מה הוא מקום למסיבת רווקות שבחרתן, זכרו כי החלק המרכזי והכיף ביותר בכל מסיבת רווקות הוא החלק של המתנות. ההמלצה שלנו אליכן היא: השקיעו במתנות הקטנות האלו והשתדלו להביא מתנה שיש לה ערך סנטימנטלי וסמלי ולא רק מתנה פרקטית שתשרת את הכלה בחיי היום יום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה