יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

בריכות ביתיות



הפסקה רעננה בקיץ הישראלי
כידוע לכולנו, הקיץ הישראלי הוא חם. חם מאוד. כולנו סובלים מהלחות הגבוהה והחום הגדול ומנסים שכמה שיותר משעות היום יעברו עלינו במרחבים ממוזגים. באמצע יום קיץ חם כזה, מה יותר מרענן ומושלם מכניסה אל בריכת שחייה קרה ורעננה? יתרה מכך, מה יותר כיף מאפשרות להעמיד את בריכת השחייה הזו במרכז החצר הפרטית, להימנע מנסיעות מייגעות אל הבריכה הציבורית ולייצר חוויה משפחתית איכותית שמתאימה לכל אחד מבני המשפחה? מסיבות אלו ועוד, לא מפתיע לראות שיותר ויותר ישראלים בוחרים להציב בחצר ביתם בריכות ביתיות.




סוגי בריכות ביתיות
קיימים סוגים רבים ומגוונים של בריכות ביתיות, הנבדלים זה מזה במגוון פרמטרים. ראשית, הבריכות מאוד שונות זו מזו מבחינת גודל וצורת הבריכה. ישנן בריכות קטנות ונמוכות, לרוב עגולות, המיועדות ברובן לילדים קטנים. לעומת זאת, יש בריכות גדולות הרבה יותר, שיכולות להיות עגולות, מרובעות או מלבניות המיועדות עבור כל המשפחה. בריכות כאלו יכולות להגיע גם בפורמט המתאים להצבה בחצרות צימרים. שנית, ישנו הבדל בסיסי בקביעות של הבריכה – ישנן בריכות מנופחות שאותן מנפחים בזמן קצר ספציפית עבור שימוש מסוים. לרוב אלו יהיו הבריכות הקטנות יותר. בריכות עיליות, הן בריכות המוצבות על גבי רצפת החצר או דשא. מנגנון ההתקנה שלהן מורכב יותר והן יכולות להיות בחוץ קיץ שלם. אחרים בוחרים בבריכות קבועות תחתיות, כלומר כאלו הנבנות באופן קבוע על ידי חפירה בקרקע החצר ולא ניתנות לקיפול או שינוי.

איפה קונים?
אז אם גם אתם השתכנעתם שבריכות ביתיות הוא מוצר חובה בכל בית בישראל, כל שעליכם לעשות הוא להחליט מה אתם רוצים בדיוק ולערוך סקר השוואת מחירים קצר. ישנן מספר חברות מרכזיות המוכרות בריכות כאלו בארץ ולרוב ההזמנה כוללת גם משלוח והתקנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה