יום שלישי, 21 בפברואר 2017

שרשרת ענברים



שרשרת שעליה משובצות אבני ענבר יכולה לשמש למגוון רחב של מטרות. היא מיועדת בעיקר למניעת כאבים ותופעות לוואי הקשורות לבקיעת שיניים בקרב תינוקות, והיא זוכה להצלחה בקרב קהל יעד מגוון. השרשרת יעילה מול תופעות של חום, בכי וכאבים והיא יכולה להקל משמעותית על ההתמודדות עם בקיעת השיניים אצל פעוטות.
כמו כן, עם הזמן התגלו התפקידים החשובים של שרשרת ענברים בהקלה על כאבי בטן, דלקות ומגוון תסמינים נפוצים אצל תינוקות. השרשרת היא גם בעלת מראה אסתטי מרשים והיא בטוחה לחלוטין עבור טווח רחב של גילאים. אך מה עומד מאחורי השרשרת ולמה דווקא אבן הענבר היא זו שנבחרה עבור המשימה?


כל מה שצריך לדעת על שרשרת ענברים

אבן הענבר שנקראת גם "אמבר" היא שרף מעץ האורן ומקורה לפני עשרות עד מאות מיליוני שנים. ההשחלה של חרוזי הענבר על השרשרת דומה להשחלת פנינים, והדגש הוא על כך שבין כל חרוז לחרוז תהיה קשירה שתמנע את התפזרות האבנים גם במידה והשרשרת תיקרע. הפרט הקטן הזה הופך שרשרת ענברים למוצר אמין ושימושי במיוחד.

מעבר לכך, שרשרת ענברים מגיעה במגוון רחב של חיתוכים וצורות. ברוב השרשראות החרוזים הם עגולים, בעוד גוון האמבר משתנה בין צהוב עד דבש. חלק מהשרשראות גם מצליחות לשלב בין גוונים מסוימים, בעוד בחלק אחר הגוון הוא אחיד לחלוטין. הבחירה בסוג מסוים של שרשרת ענברים תלויה בצרכי ההורים ובטעם האישי שלהם.

שרשרת ענברים מסייעת בריפוי הדם ומומלצת על ידי שורה ארוכה של אנשי מקצוע. היא יעילה בקרב תינוקות ופעוטות, אך ההורים יכולים לנצל את היתרונות הטבעיים שלה גם בהקשר של הרחקת ארס במקרה של הכשת נחש, טיהור מערכת הדם וטיפול בכליות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה