יום רביעי, 1 בפברואר 2017

תהליך ייצוג בבתי משפט



כל מי שאי פעם ביקר בבית משפט או אי פעם היה חלק ממשפט בצורה כזאת או אחרת, יודע שמדובר על אירוע מאתגר במיוחד. צריך לשמור על איפוק כל הזמן, וזה קשה במיוחד כאשר מגיעים לעימות מול צד בקונפליקט. האווירה עלולה להיות מתוחה מאוד לעיתים. בנוסף, אתם לעיתים לא חדים במיוחד במהלך עימות ודיון באופן כללי בבית המשפט, משום שלעיתים מדובר על סיפור שמעורבים בו הרבה מאוד יצרים. זה קשה גם משום שמדובר על הבנה של מערכת המשפט שלא לכולם יש. בדיוק בגלל כל הסיבות האלו, יש בעלי מקצוע, עורכי דין או סנגורים של הסנגוריה הציבורית, שמספקים שירותים של ייצג בבית משפט.

הכנה לפני הדיון
לפני שמגיעים לבית המשפט, יש הרבה מאוד תהליכים שצריך לבצע עם עורך הדין. בראש ובראשונה עורך הדין צריך להבין מכם את הסיפור, השתלשלות העניינים שהובילה אתכם אל בית המשפט. לעיתים, עורך הדין יוכל לייעץ לכם לוותר על ההגעה לבית המשפט, ולפתור את הסכסוך בדרך חלופית. לרוב מדובר על הפתרון היעיל והנוח ביותר בעבור שני הצדדים. אבל, לפעמים זה לא מצליח. במקרה כזה שבו אי אפשר לגשר בין שני הצדדים, מגיעים לבית המשפט לדיון. עורך דין שמספק שירותי ייצוג בבתי משפט יסביר לכם את מצבכם, את ההבנה שלו את המצב מבחינה משפטית. זאת כדי שתוכלו להגיע מוכנים ועם הידע הנדרש.

תביעות אישיות
לעיתים קרובות ייצוג בבתי משפט יהיה בתביעות אישיות. במקרה כזה שבו אתם תובעים אישית את הצד השני בסכסוך, אתם צריכים עורך דין שמתמחה בתחום הספציפי של הסכסוך שלכם. זה תלוי אם מדובר על תביעות של דירקטורים, בעלי מניות ושליטה בחברות, תחום בנקאות ושוק ההון, או אינספור תחומים אחרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה