יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

בחירת חברת פוליש לבית



הבית שלכם הוא המקום הכי חשוב לכם וממש כפי שאתם עוברים חוויות שונות במהלך החיים, גם הבית שלכם משתנה. אחד הסימנים שיכולים להיות בבית שלכם שיראה כי גרתם בו ועברתם חוויות מתבטא על הריצוף. הריצוף שלכם יכול לעבור שחיקה עם השנים, שחיקה שהיא תוצאה של פעילות סדירה בבית, חומרים שנשפכים על הרצפה ועוד. לכן, מדי תקופה מומלץ מאד להזמין חברת פוליש לבית שתחדש את הריצוף.

השיחה הראשונה עם החברה
לאחר שתמצאו חברות שונות אשר מבצעות פוליש לבית תצטרכו למצוא את החברה המתאימה לכם ביותר. השיחה הראשונה עם החברה תוכל לעזור לכם לקבל החלטה אם להזמין את החברה או לא ולצורך כך תוכלו לברר איתה את הפרטים הבאים:
·         אביזרים – החברה צריכה להביא איתה לבית שלכם ציוד פוליש שמיוחד לריצוף שלכם. אם אתם חושבים שישנן מגבלות שונות בבית שלכם אתם צריכים לשתף את החברה ולברר שהיא אכן יכולה לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר.
·         חומרים – עליכם לברר באלו חומרים החברה משתמשת ולוודא כי אותם חומרים מיועדים לפוליש ויותר מכך, מתאימים לסוג הריצוף שלכם ובמיוחד אם יש לכם ריצוף מיוחד שדורש התייחסות בהתאם.




בדיקת הזמינות של החברה
אתם צריכים לברר אם החברה זמינה לבצע פוליש לבית כשאתם רוצים שהיא תגיע. אם עוד לא עברתם לבית או אם אתם מבצעים שיפוץ ורוצים לבצע את הפוליש לפני שאתם עוברים למקום (או חוזרים לגור בו), תצטרכו לתאם בין כל העבודות השונות לבין החברה. אם אתם רוצים לבצע רק פוליש לבית ואתם יודעים כי ישנם תאריכים בהם אתם לא בבית, תצטרכו לוודא עם החברה איך היא עובדת ואם היא יכולה לבצע את העבודה בתאריכים שאתם לא נמצאים בבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה