יום שני, 30 בנובמבר 2015

מענה טלפוני לעסקים



מענה טלפוני לעסקים הוא שירות שבו משתמשים עסקים גדולים וקטנים. המענה הטלפוני מאפשר לבעל העסק הקטן לענות ללקוחות שלו בכל שעות היום או בכל שעה שהוא מחליט שהמענה יעבוד וזאת בלי שהוא יצטרך להתפנות בכל רגע לכל שיחה ובלי להחזיק עובד. עבור העסקים הגדולים המענה הטלפוני מאפשר לייעל את מתן השירות וכל זה בלי להעסיק עובדים נוספים בתוך העסק עצמו.

שירות במיקור חוץ
שירות מענה טלפוני לעסקים הוא שירות שניתן במיקור חוץ. משמעות הדבר היא שנותני השירות אינם עובדים של העסק ויש לכך יתרונות רבים ובהם: 

  • העסקה – כל נושא העסקה במיקור חוץ מתבצע על ידי גורמים חיצוניים. החברה המתמחה בתחום היא האחראית לבחור את העובדים הטובים ביותר לבצע את עבודת המענה, היא מכשירה את העובדים והיא גם אחראית לפקח על העובדים. מבחינת התנאים הסוציאליים של העובדים, הם מקבלים את כל התנאים המגיעים להם על פי חוק, אך מי שאחראית לכך היא החברה שמספקת את השירות ולא העסק שמקבל את השירות.
 
  • מקום – ישנם עסקים אשר משתמשים בשירות מענה טלפוני לעסקים ואין להם מקום להחזיק את העובדים. במקרה זה אין צורך לפנות מקום או להגדיל משרדים וגם לא לטפל בכל תחום התקשורת ויצירת שלוחות חדשות לעסק. בזכות השירות שאפשר לקבל אותו במיקור חוץ אפשר להמשיך לנהל את העסק כרגיל ולתת שירות טוב יותר ללקוחות או למתעניינים בשירות החברה.

  • שירות תמידי מענה טלפוני לעסקים מאפשר לעסקים לתת שירות תמיד על פי הרצון שלהם. ישנם עסקים שמפעילים את השירות לאורך כל שעות היממה וגם בחגים ושבתות וישנם עסקים שבוחרים את שעות השירות שלהם על פי המקובל בתחום שלהם. כיוון שמדובר במיקור חוץ אפשר לבחור בדרך הטובה ביותר לתת שירות.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה