יום שבת, 18 באפריל 2015

איך מבצעים הכרויות גייז?



גייז שרוצים להכיר אנשים חדשים יכולים להשתמש במגוון רחב של שיטות ואמצעים. הדרך הטובה ביותר היא קודם כל לנצל את אתרי האינטרנט. באתרים המיועדים להכרויות גייז אין צורך בחשיפה מוקדמת ואפשר לשמור על דיסקרטיות ואנונימיות. האתרים מתאימים להכרויות לטווח קצר, למפגשים מזדמנים או למערכות יחסים ארוכות. גייז מכל רחבי הארץ משתמשים באתרי אינטרנט ומנצלים את היתרונות שלהם. אתרי האינטרנט זמינים לגייז מכל מכשיר טלפון או מחשב. אין הגבלה לכמות הכניסות לאתרים ולרוב גם אין צורך בתשלום.

דרך נוספת היא לתאם הכרויות גייז דרך המלצות של חברים ובני משפחה. המלצה של אדם קרוב היא שיטה מצוינת להכיר אנשים חדשים. חברים ובני משפחה מכירים את התכונות של כל אחד מהצדדים והם יכולים לתאם פגישה אישית או בקבוצה. יחד עם זאת, החסרון הוא שלא ניתן להכיר אנשים חדשים דרך חברים ובני משפחה כל עוד לא מצהירים על ההעדפות המיניות. 



סינון בין אפשרויות
הכרויות גייז הן חלק מתחום רחב ורגיש. יש הרבה שיקולים המשפיעים על השאלה כיצד להכיר אנשים חדשים או איך לקבוע פגישות ראשונות. הטיפ בהקשר הזה הוא להשקיע בסינון בין אפשרויות. אפשר לסנן לפי מקום מגורים, גיל, תחומי עניין ואפילו מראה חיצוני. אין טעם לבזבז זמן ואנרגיות על הכרות עם אנשים שלא מתאימים מבחינת אופי. בנוסף, כאן אין הבדל בין הכרויות גייז לבין הכרויות של סטרייטים. הצלחת ההכרות תלויה בדינאמיקה בין בני הזוג וברצון שלהם לפתח מערכת יחסים.

לסיכום, הכרויות גייז מתבצעות מדי יום בדרכים שונות. גברים ונשים שרוצים להכיר אנשים חדשים יכולים להשתמש באתרי אינטרנט או בהמלצות של חברים ובני משפחה, אך עליהם גם לסנן בין אפשרויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה