יום שבת, 18 באפריל 2015

שמירה על סדר בתוך ארון הזזה



מי שיש לו ארון הזזה יודע שלא תמיד קל לשמור על הסדר. יחד עם זאת, אין להקל ראש בחשיבות השמירה על הסדר בתוך הארון. הסדר מונע שחיקה מואצת, בלאי מתקדם ושומר על הארון לאורך זמן. אם משקיעים אלפי שקלים ברכישת ארון חדש, אין טעם לוותר על שמירה על הסדר. בנוסף, תמיד אפשר לנצל את ההזדמנות ולחנך את הילדים לשמירה על הסדר. כדאי להראות להם דוגמא אישית ולפקח אחר האופן בו הם מסדרים את הבגדים בתוך הארון.

שמירה על הסדר מתחילה בהתאמה אישית של ארון הזזה. כדאי לתכנן את גודל הארון, את המבנה הפנימי שלו, את כמות המגירות ואת כמות אביזרי התלייה. ארון הנותן מענה על צרכי הלקוחות עוזר לשמור על הסדר לאורך זמן. לעומת זאת, ארון שלא מתאים לצרכי המשפחה או בעל העסק עלול לגרום הרבה עוגמת נפש. חשוב לאמוד את מספר הפריטים ובהתאם לכך להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התאמה אישית של ארון הזזה.



מה הקשר בין תדירות השימוש לבין מבנה הארון?
טיפ נוסף לשמירה על הסדר בתוך ארון הזזה הוא להקפיד על ארגון הפריטים בהתאם לתדירות השימוש. בגדים בהם אתם משתמשים לעיתים קרובות צריכים להיות קרובים אליכם ככל האפשר. מנגד, בגדים שאינם נמצאים בשימוש יכולים להיות מרוכזים מאחורי אחת הדלתות הצדדיות או בתוך מגירה סגורה. אחסנו את פריטי הלבוש הבסיסיים בהישג יד וכך תפיקו את מלוא היתרונות של ארון הזזה איכותי.

לסיכום, כדאי להמליץ על מיון כמות הפריטים והעברת חפצים ישנים למיחזור או תרומה. כך תוכלו גם לעשות מצווה וגם לשמור על הסדר. היפטרו מהחפצים המיותרים ותמצאו הרבה מקום פנוי בתוך הארון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה