יום חמישי, 23 באפריל 2015

פנגו שירות לקוחות



מה תפקידם של נציגי שירות הלקוחות של פנגו?
נציגי מוקד שירות הלקוחות של פנגו עוברים הכשרה והדרכה במטרה לספק תשובות לכל שאלות הלקוח. כל אחד מהנציגים מקבל תסריט שיחה ומשתמש באמצעים מתקדמים על מנת לנהל את החשבונות השונים. תפקידם של נציגי שירות הלקוחות של פנגו הוא בין היתר לענות על שאלות הקשורות לנושאים כגון חניה בכחול לבן, חניון מהיר, שטיפומט, פנגו תדלוק, שירות תיקון פנצ'ר וכמובן הורדה ותפעול של אפליקציה. הנציגים מספקים שירות טכני ומפנים את הלקוח לבירורים כספיים מיוחדים.

תפקיד נוסף של נציגי שירות הלקוחות של פנגו הוא לספק פתרונות בזמן אמת. לקוחות פנגו שמחפשים חניה ולא מכירים את הגבלות השירות לא תמיד יודעים מה לעשות. היות והאפליקציה הסלולרית מוגבלת מבחינת המידע שהיא מספקת, מוקד השירות הוא הפתרון הנוח והזמין ביותר. תפקידם של נציגי שירות הלקוחות של פנגו הוא לעמוד לרשות הלקוח ולשמור על גישה סבלנית ואדיבה.

למידע נוסף לחץ כאן - פנגו שירות לקוחות

גיוס עובדים למוקד שירות לקוחות
חברת פנגו משקיעה משאבים רבים בגיוס עובדים ברמה הגבוהה ביותר עבור מוקד שירות הלקוחות. למרות שרוב השירות ניתן על בסיס פלטפורמה סלולרית ואינטרנטית, יש חשיבות גדולה למוקד אנושי המופעל על ידי נציגים מקצועיים. המוקד תורם לשימור לקוחות והוא מגדיל את תפוקת החברה. בעזרת מוקד איכותי ניתן למנוע נטישת לקוחות ולספק שורה ארוכה של תשובות ופתרונות לבעיות בלתי צפויות.

מוקד שירות הלקוחות של פנגו הוא חלק בלתי נפרד מהחברה. השקעה במוקד משמעותה השקעה בלקוח, גם בטווח המיידי וגם בטווח הארוך. נציגי פנגו זכאים לקבל את השירות הטוב ביותר ולכן החברה מעמידה לרשותם נציגים מקצועיים. הדגש מבחינת החברה הוא על גיוס עובדים והכשרתם. רק לאחר מכן מקבלים העובדים את הזכות לענות לטלפונים ולספק תשובות ללקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה