יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

עסקים למכירה


פרסום של עסקים למכירה
פרסום של עסקים למכירה שונה מפרסום מכירת מוצרים אחרים. פרסום עסקים למכירה לא מעמיד למכירה מוצר גמור, אלא פוטנציאל של רווחים שיאפשר לקונה להמשיך את הפעילות העסקית ולהרוויח ממנו במידה ויחליט אכן לרכוש את אותו עסק מידי מי שהחליט למוכרו מכל סיבה שהיא, ולאו דווקא סיבה הקשורה להיבט פיננסי של העסק. פרסום עסקים למכירה עוסק במגוון תחומים כגון : עסקים המעניקים שירות, מפעלי ייצור ותעשייה, חברות טכנולוגיה, תוכנה, חומרה, אינטרנט, בתי אוכל שונים, חנויות שונות וכדומה . כל אלה יכולים להתאים לאנשים אשר מחפשים לרכוש עסק ולהתחיל לפתח ולהגדיל אותו על מנת להופכו לרווחי יותר ויותר .

עסקים למכירה – המוניטין
כאשר בודק איש עסקים עסקים למכירה הרי שאין כלל ספק, כי הדבר הראשון שהוא יבדוק הוא המוניטין שלו. אם מדובר על עסק מתחום המזון, מסעדה או בית קפה או מספרה וכדומה הרי שקהל הלקוחות הוא החמצן הכלכלי של העסק. לכן, בעת פרסום העסק למכירה יש לפרט אודות המוניטין של העסק ומספר הלקוחות המגיע בכל יום, אודות מספר הלקוחות הקבועים והלקוחות הגדולים במיוחד שלהם יש לתת יחס מיוחד וכדומה .

עסקים למכירה – ציוד
גם נושא הציוד מאד חשוב בעת העמדת עסקים למכירה. בתי עסק הנותנים שירות, כמו בתי קפה, מסעדות וכדומה, או העוסקים בייצור הם עסקים המבוססים על הציוד שברשותם. בעת העמדת עסקים למכירה חשוב לפרט את כל פרטי הציוד והריהוט הקיים בעסק כדי שהקונה ידע להעריך את שוויו ואת הפוטנציאל שלו להמשך תפעול שוטף של העסק .

עסקים למכירה – נתונים כלכליים
הנתונים הכלכליים מאפשרים לקונה להבין את הפוטנציאל הריווחי של העסק. קונה מעוניין לרכוש עסק כדי להרוויח ממנו והוא מעוניין לדעת תוך כמה זמן יחזיר את ההשקעה שלו ולכן הנתונים הכלכליים של העסק העומד למכירה כה חשובים. הנתונים הכלכליים חייבים לכלול מידע על התחזוקה השוטפת של העסק, עלות שכר העובדים, שכירות והוצאות תקורה נוספות. כל זאת יועמד מול ההכנסות החודשיות ויציג את נתוני הרווח של העסק .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה