יום שבת, 27 באוקטובר 2012

הרשמה לדייט בחשיכה


בקרוב תעלה בערוץ 2 תכנית היכרויות חדשה ומקורית שנקראת – דייט בחשיכה. לקראת הפקת התכנית, חלק משמעותי יהיה ליהוק נכון שיהיה מעניין. תכניות שידוכים מספקות לנו פורמט ריאליטי מעניין במיוחד, ואילו החומר האנושי שיופיע בו יהיה הדמויות הראשיות שיעשו את העיקר. לפיכך הרשמה לדייט בחשיכה מוכרחת להתבצע תוך כדי סינון מובהק על בסיס דרישות ההפקה וצוות הליהוק.

לקראת הרשמה לדייט בחשיכה כדאי יהיה להעביר מספר הנחיות למתעניינים:

-   ראשית כל העניקו מחשבה רצינית לעובדה שתופיעו בטלוויזיה ותכנית ריאליטי. הרשמה לדייט בחשיכה תוביל אתכם הישר למצלמות טלוויזיית ריאליטי שאולי לא תמיד תציג אתכם באור שהייתם רוצים להיות מיוצגים בו.
-   לפני ההחלטה לגשת אל הרשמה לדייט בחשיכה, התייעצו עם חברים ובני משפחה. כאשר אתם מחליטים להשתתף בתכנית טלוויזיה אתם חושפים אתכם ובמידה מסוימת את הקרובים אליכם. בדקו שעניין זה איננו מהווה בעיה.
-    מעבר לכל העתיד להתרחש במידה ותתקבלו אל התכנית, הרשמה לדייט בחשיכה מציגה אותך במצב אינטימי של דייט. ודאו כי סגרתם קצוות מאחוריכם בנוגע לקשרי עבר ומערכות יחסים אחרונות. כדאי שלא להפתיע אהבות ישנות עם הופעה בטלוויזיה, לא כן?!

הרשמה לדייט בחשיכה
-     אם כבר החלטתם להגיע ולבצע הרשמה לדייט בחשיכה, כדאי לכם להתכונן לקראת אודישנים, לחזק ביטחון עצמי ולהתאמן קצת על מה שאתם הולכים לומר.
-   לאחר הרשמה לדייט בחשיכה, המלהקים יבחנו גם את המראה שלכם. הקפידו על הופעה יפה, אסתטית, לא מרושלת אך לא מתאמצת מדי. השתדלו להגיע נינוחים ואמיתיים.
-   הרשמה לדייט בחשיכה בוודאי תוביל אתכם להשתתף בתכנית בה תהיו מוכרחים להיות חתומים על חוזה (זאת כמובן במידה ונבחרתם להיות מבין המשתתפים בה). שימו לב אל כל הפרטים בצורה מעמיקה על מנת שלא תהיו מעורבים במשהו שלא יהיה מתאים לאורך חייכם.

אם כן, הרשמה לדייט בחשיכה איננה רק מילוי של טפסי בקשה אלא החלטה. התכנית עתידה להיות מוקרנת בשעות פריים טיים של ערוץ 2 ועל כן זוהי החלטה שכדאי לבחון על כל רבדיה. כמו כן, כדאי מאוד שתהיו רווקים פנויים לחלוטין בכדי להיפתח לחוויה שונה ומיוחדת במינה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה