יום שבת, 27 באוקטובר 2012

ליאת בנאי


 ליאת בנאי, עברה לא מעט בחייה. היא מגדלת חמשה ילדים ופורצת היום, בשנית, לתודעת הקהל. מזמרת שהתחילה בענק, יצאה מאור הזרקורים אל מספר שנים שחלקן לא היו פשוטות. כיום, מבססת ליאת בנאי את מקומה על הבמה, לאט אבל בטוח. מה קרה לליאת בנאי בשנים בהן לא שמענו עליה?

במה בערב, בית ספר בבוקר

ליאת בנאי, שבעבר הודבקה לה התווית "מלכת הדכאון" בגלל אופי השירים המלנכוליים שלה, פרצה לתודעת הקהל כבר בגיל 16. בזמן זה עלתה לשיר באחד המועדונים וצדה את עינו ואוזנו של הזמר אבי ביטר. הפוטנציאל הגדול הגלום בה התגלה במהרה ומתלמידת תיכון אנונימית, מצאה את עצמה ליאת בנאי מופיעה  מדי ערב, לעתים ביותר ממקום אחד, ברחבי הארץ. היתה מסיימת את סיבוב ההופעות לפנות בוקר, והולכת הישר לבית הספר. חבריה לספסל הלימודים העריצו אותה, אנשים זיהו אותה ברחוב, ומבחינתה רק השמיים היו הגבול באותה העת. למרות ההצלחה המסחררת, בחרה ליאת להתגייס לצבא לשרת בחיל הרפואה, לשיר לחיילים חולים ופצועים, ולעשות את חובתה כמו כל בחורה בת גילה.

ליאת בנאי

ליאת בנאי - תפניות דרמטיות בחיים

בשיא הצלחתה פגשה ליאת בנאי את מי שהפך במהרה להיות בעלה, ובגיל צעיר ביותר מצאה עצמה נוטשת את חלומות הזוהר, ועובדת כפקידה בחברה לשיווק טרקטורונים. ליאת מעידה כי מדובר בתקופה הקשה ביותר בחייה, ועל הוויתור הכואב ביותר שעשתה אי פעם. האומללות לא איחרה להשפיע על חיי הנישואים. ליאת ובעלה נפרדו, חזרו שנית בהחלטה להביא יחדיו ילד לעולם, וליאת החלה במקביל להופיע באירועים לנשים בלבד, ובכנסים בעלי אופי של חזרה בתשובה. לאחר לידת ילדה השני, נפרדו היא ובעלה סופית, ותם הפרק לא פשוט הזה בחייה.

ליאת בנאי - דרך מפותלת

כיום, נשואה ליאת בנאי באושר לזמר ניסים עוז. ליאת חזרה להופיע במועדונים ומגדלת את חמשת ילדים, ביניהם בנו של ניסים עוז מהתקשרות עם חשפנית בעבר. ליאת הפכה לדיווה השולטת במועדוני הגייז בארץ בהם מעריצים אותה בעיקר עם שירה "רוצה למות רוצה לבכות". לאט ובבטחה, ממלאת שוב ליאת בנאי את המועדונים, ואפילו משתתפת בסרט חדש, לצידם של כוכבים רבים.
ברוכה השבה ליאת!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה