יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

רופאי שיניים


איך בוחרים רופאי שיניים?
רופאי שיניים אינם משתייכים לתחום הרפואה הכללית ודורשים יכולת עבודה פסיכולוגית עדינה עם המטופלים וזאת על מנת שייווצר שיתוף פעולה שיקל גם על המטופל וגם על הרופא בזמן הטיפולים. עם זאת, בחירה של רופאי שיניים אינה רק הסתמכות על אופיו החביב של הרופא אלא גם בדיקה של מידת המקצועיות והאמינות שהוא משדר, על מנת להבטיח לכם כי מי שמטפל בשיניכם אכן יהיה בעל מקצוע רציני ומיומן וישיג את התוצאות הרצויות ביותר .

רופאי שיניים – שיקולים בבחירת רופא
ישנם לא מעט שיקולים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים רופאי שיניים טובים אך ראשית חשוב מאוד להכיר מקרוב את תחום רפואת השיניים. עבור כל אדם זמין היום מידע רב בנוגע לטיפולי השיניים השונים, השיטות בהם נהוג להשתמש, מהם הסיכונים הטמונים בכל טיפול וסיכויי ההצלחה המשתנים. כל ידע שתצברו באמצעות שיטוט נרחב באינטרנט יסייע לכם בעת בחירת רופאי שיניים שיתאים עבורכם .

רופאי שיניים – האם להתחשב בהמלצות חברים ומשפחה?
ישנן מספר אפשרויות הקיימות על מנת למצוא רופאי שיניים מקצועיים. האפשרות הטובה ביותר היא ליצור קשר עם בתי הספר לרפואת שיניים בארץ ולבקש מהם המלצה על רופאי שיניים אמינים שיוכלו להעניק לכם טיפול מקצועי. אפשרות נוספת היא התייעצות עם רופא המשפחה אשר בוודאי מכיר רופאי שיניים טובים. האפשרות האחרונה היא בקשה של המלצות מחברים או משפחה שיצא להם בעבר להיות מטופלים אצל רופאי שיניים וסיימו את הטיפולים מרוצים. במידה ושם אחד ממשיך לעלות במקורות השונים, כנראה שזהו רופא השיניים אותו עליכם לבחור.



רופאי שיניים – האם להתחשב באופי הרופא?
אנשים רבים סובלים מחרדה דנטאלית ונמנעים מללכת אל רופאי שיניים במשך שנים. שלא כמו רופא עיניים או רופא אף-אוזן-גרון, בבחירה של רופאי שיניים חשוב מאוד לבדוק האם מדובר ברופא חביב וסובלני שמאפשר למטופלים להרגיש בנוח בזמן הפגישה הראשונה והטיפולים. טיפולי שיניים מחייבים שיתוף פעולה בין המטופל לבין רופא השיניים ולכן הרופא חייב להיות מאוד סובלני כלפי המטופל שמלכתחילה הגיע מפוחד אל מרפאת השיניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה