יום שבת, 4 ביוני 2011

הדור הבא 24/7


הדור הבא 24/7

הדור הבא 24/7 זוהי תוכנית ריאליטי חדשה שתעלה בערוץ 10. הפורמט של התוכנית הוא מקורי והינו מיזם משותף של חברת אבוט רייפ המאירי יחד עם ערוץ 10 . הדור הבא 24/7  צפויה להיות משודרת באופן רצוף 24 שעות ביממה באתר האינטרנט – וואלה, וכן תשודר גם כתכנית בערוץ 10.


מצלצל לכם מוכר?

התכנית הדור הבא 24/7 כנראה הולכת להיות הפקת ריאליטי שדומה לפורמט המוכר והאהוב – האח הגדול. אבל אין מה לעשות גם ערוץ 10 צריכים להתפרנס, ואנו הצופים אף פעם לא שבעים מדי בשביל עוד תכנית ריאליטי מרתקת.
דמיון נוסף לתכנית האח הגדול של ערוץ 2 הוא ליהוקם של המנחים – הסטרייט והגיי : אביעד קיסוס וטל ברמן. את החיבור הטלוויזיוני המוצלח בין השניים כבר הצליחו לזהות בתכנית וויפאאוט, ולכן השניים לוהקו להיות המנחים של התכנית -  הדור הבא 24/7.

מה בתכנית הדור הבא 24/7?

הדור הבא 24/7 תציג משתתפים בין הגילאים 25 – 35 שיהיו מצולמים 24 שעות ביממה בבית סגור. התכנית מעניקה לצופים את היכולת לחוות את אותם צעירים מצודדים ומעניינים כמה שירצו. השוני בין הפקת האח הגדול המרשימה הוא שבתכנית הדור הבא 24/7 המתמודדים יהיו מאותו פלח אוכלוסייה, ולא יהיה אנשים שונים כמו ב"האח הגדול" שהם בעלי אינטרסים שונים.
 


כוננות שיא בערוץ 10

הפורמט המקורי מפיק תכנית ייחודית שצפויה לעורר הדים רבים. כיום ההכנות בשיאן, ערוץ 10 ומערכת וואלה מקימות רשת שיווק ופרסום שתניף את התכנית ותעורר גלי צפייה רחבים, וכן עוד קשת רחבה של פעילויות הנעשות לקידום הסדרה.
גיוס משתתפים סקסיים וצעירים לתכנית הדור הבא 24/7, תסייע רבות לפופולאריות שלה. הצופים מעריצים את האנשים היפים שיש על המסכים ונוטים להתמכר לאותן התכניות שמספקות את האטרקציה. תכניות ריאליטי כמו הישרדות הניבו פירות הודות לאותם המתמודדים המושכים.

עם ישראל אוהב ריאליטי

הערוצים המסחריים, אתרי האינטרנט, חברות ההפקות, האקדמיה, וגם קהל הצופים נוכחים כיום להבין כי העם אוהב לצפות בריאליטי. תכניות אלו מרתקות, מסקרנות, ממכרות, מעוררות דיונים ציבוריים, ומזינות את תעשיית הבידור. על מנת להעניק לעם את מה שהוא רוצה, הנה מתעוררת לה עוד הפקת ריאליטי תוססת למדי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה