יום שני, 6 ביוני 2011

כסאות משרד


אם בעבר  לא היינו נותנים משקל לבחירת כסאות משרד מתאימים הרי שכיום אנחנו בודקים בשבע עיניים את רהיטי המשרד שלנו. כסאות משרד, ממש כמו שולחן מנהלים מלווים אותנו לאורך מרבית  שעות היממה בעבודה במשרד או בעבודה בבית. בעזרת בחירה נכונה של כסאות משרד נוכל להפוך את פינת העבודה שלנו לנוחה, מיוחדת, מעוצבת ומיוחדת.

כסאות משרד -  נוחות זאת לא מילה גסה

כמה שעות אתם מבלים במשרד? 10? 12? בשנים האחרונות אנחנו נמצאים יותר ויותר שעות במקום העבודה שלנו. עובדה זו מחייבת אותנו להצטייד בכסאות משרד נוחים. כאשר אתם בוחרים כסאות משרד, אל תעשו לעצמכם הנחות, גם אם זה אומר שצריך להוסיף עוד כמה שקלים. 

מומלץ לבדוק מספר כסאות משרד עם משענות שונות ומושבים שונים. אל תתביישו, תתיישבו על הכיסא, תחושו אותו, תראו שהוא נוח לכם ותבדקו את כל המצבים של הכיסא. אתם הולכים לשבת על הכיסא הזה הרבה שעות ביממה ולכן אין לכם לוקסוס לקנות כיסאות משרד שאינם יושבים עליכם בול.

כסאות משרד – בחירת עיצוב

כסאות משרד כבר אינם משמשים רק לישיבה. כסאות משרד ממש כמו ריהוט משרדי אחר הינם חלק מהריהוט של המשרד. בין אם אתם יושבים במשרד בבית ובין אם אתם עובדים מהבית סביבת העבודה שלכם צריכה ליצור רושם ראשוני ולכן בחירת הצבע והעיצוב של כסא המשרד חשובה ביותר. 

כאשר אתם מזמינים לקוח או קולגה לפגישה אצלכם במשרד הדבר הראשון אליו הוא ישים לב יהיה הריהוט המשרדי שבחרת. אם המשרד שלכם עובד עם מעצב פנים ניתן להתייעץ איתו על סוגי כסאות משרד מומלצים שישלימו את האווירה במשרד.

כסאות משרד -  השוואת מחירים

כאשר אתם הולכים לבחור כסאות משרד מומלץ שתכינו את עצמכם לבילוי לא קצר. מומלץ לבדוק במספר חנויות שמוכרות כסאות משרד על מנת לקבל אינדיקציה על המחירים ועל סוגי הכיסאות השונים. בשורה התחתונה המטרה שלכם היא לבחור את כסא המשרד שיהיה לכם הנוח, היפה וכן, גם המשתלם ביותר מבחינה כלכלית.

אם אתם סובלים מבעיות גב או כל בעיה בריאותית אחרת מומלץ להתייעץ עם אורטופד מומחה לפני שאתם בוחרים כסא משרד. אורטופד מומחה יוכל לתת לכם דגשים בבחירת כסא שיתאים לכם מבחינה בריאותית. בחירה לא נכונה ולא מתאימה בכסא משרד יכולה לעלות לכם בכאבי גב מיותרים שניתן לחסוך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה