יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

צימרים בצפון


צימרים בצפון – לאן אפשר לנסוע?
צימרים בצפון הם דרך מדהימה לבלות חופשה אטרקטיבית. לכל סוג של חופשה יתאים סוג אחר של צימר. יש צימרים בצפון המיועדים למשפחות, יש המיועדים לקבוצות גדולות, לצעירים או למבוגרים, ויש המיועדים לחופשה זוגית ורומנטית.


בצפון יש היצע גדול של צימרים. יש צימרים שמהם נשקף נוף מרהיב, יש הקרובים לאתרי אטרקציות, יש הקרובים לכנרת ויש הבנויים על צלע ההר או בפסגתו, כל אחד יוכל למצוא צימרים בצפון המועדפים עליו.

צימרים בצפון – איך נדע ל בחור את הצימר המתאים?

  • צימר זוגי ורומנטי - יש צימרים בצפון שנועדו רק עבור זוגות. אלה הצימרים הזוגיים אשר מאובזרים בכל מה שצריך כדי לבלות חופשה רומנטית ומיוחדת. בצימרים אלו לא תפגשו משפחות עם ילדים שירעישו,  תוכלו ליהנות מהשקט ומהנופים הנפלאים. בתוך הצימרים ימצאו הזוגות האוהבים פינוקים שונים כמו ג'קוזי רומנטי, נרות, סרטים, עיצוב רומנטי, תאורה מיוחדת, שוקולד ויין וכל מה שיתרום לחופשה הרומנטית .

  • צימרים לחופשה משפחתית – כאשר יוצאים לחופשה משפחתית כדאי לבחור צימרים בצפון הממוקמים על יד אטרקציות המתאימות לפעילות של ילדים. צימרים המיועדים למשפחות הם צימרים גדולים יותר המאובזרים בחפצים המתאימים לילדים כמו עריסת תינוקות ועוד. הצימרים בקיבוצי הצפון מתאימים למשפחות, ברבים מהם רמת האבזור היא אלמנטארית ומספר המיטות גדול.

  • צימרים לאוהבי נוף – אין כמו לבלות חופשה בצימר וליהנות מהנוף המיוחד הנשקף ממנו. בצפון יש סוגי נוף שונים. למי שאוהב את הכינרת מומלץ לבחור צימרים בצפון שמהם נשקף נוף לכנרת. נוף לכנרת נשקף מצימרים הממוקמים ביישובים מסביב לכנרת או על צלעות ההרים המקיפים את הכנרת .

  • צימרים במיקומים יוצאי דופן - בתוך נוף פסטורלי, בתוך גן טרופי  או על פסגות ההרים. ברמת הגולן בגליל העליון ובעוד מקומות יש צימרים אשר הנוף הניבט מהם דומה לתמונת נוף מיוחדת שצייר צייר אומן. בצימרים רבים יש ג'קוזי מחוץ לצימר הצופה להרים ומעניק ממד נוסף לחוויית הג'קוזי.

  • לפי התקציב -  לכל צימר יש מחיר אחר. משפחה שבוחרת לבלות באטרקציות השונות כמו רכיבה על סוסים, ספורט ימי ועוד תבחר צימר פחות מאובזר וזול יותר, ואילו זוג שמעוניין לבלות יותר בצימר ופחות לטייל יבחר צימר יקר יותר ומאובזר ומפנק. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה