רובם של העסקים, פועלים בטווח שעות ספציפיות, מכאן, שזמינותם עבור לקוחותיהם הינה מוגבלת. מן הצד השני, לקוחות לרוב יצפו לזמינות רחבה עבור הכסף שהם משלמים לעסק, וכאן נוצר פער שיש לגשר עליו. לצורך הדוגמא, לקוח של עסק מסוים המספק מכשיר לשימוש ביתי, נתקל בקושי לתפעל את המכשיר ביום שישי בשעה 16:00. זוהי שעה שסביר כי העסק עצמו סגור ובעליו נחים או מתכוננים לארוחת שישי.
הלקוח, אשר משלם על המוצר ממיטב כספו, ככל הנראה מצפה לסיוע גם בזמן הזה של השבוע, ולא מעוניין לחכות ליום ראשון בבוקר על מנת לקבל סיוע בתפעול המכשיר. בעל העסק, מצידו, עלול להתקשות להחזיק צוות טכני שידע לסייע ללקוח לתפעל את המכשיר מרחוק, מטעמים כלכליים לרוב, שכן מדובר על הקצאת משאבים שבחלק גדול מהמקרים העסק לא יכול להרשות לעצמו להקצות, או פשוט לא מעניין שכן פעולה זו תצמצם את רווחיו באופן משמעותי.
הפתרון בסיטואציה מן הסוג הזה הוא מענה אנושי לעסקים. שירות מן הסוג הזה, יקבל אליו את כל שיחות הטלפון שיתקבלו בטווח שעות מסוים שיוגדר על ידי בעל העסק, למשל, כל יום באמצע השבוע בין השעות 18:00 ל- 08:00 למחרת. עסקים אשר אינם פועלים בשבתות וחגים יגדירו טווח שעות גם בסוף השבוע, למשל בין 13:00 ביום שישי ל- 08:00 ביום ראשון.
מענה אנושי לעסקים עשוי לתת שירות בתחומים רבים – מכירות, שירות לקוחות, סיוע טכני, שירות תיאום תורים, קביעת פגישות ואף שירותי אדמיניסטרציה מרחוק. מענה אנושי לעסקים מחזיק צוות קבוע של מוקדנים אשר מעורים בפרטי העסקים אשר מקבלים את השירות וידעו לתת מענה מיטבי לכל שיחת טלפון שתכנס.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה