יום שלישי, 2 במרץ 2021

סיור אופניים בירושלים

 ירושלים, עיר הבירה האחת והיחידה של מדינת ישראל, מושכת אליה כמויות בלתי נתפסות של תיירים מידי שנה. העיר, אשר מהווה מקום של קודש עבור שלושת הדתות הגדולות בעולם – היהדות, הנצרות והאיסלאם, מביאה תיירים מהארץ ומהעולם להגיע ולפקוד את האתרים הקדושים ואת האטרקציות הרבות שיש לעיר להציע לתייר הממוצע.

בירושלים יוכל התייר למצוא קולינריה ברמה גבוהה ובגיוון עדתי רחב, אתרים היסטוריים ומקודשים לכל, היסטוריה אינסופית מרתקת, נופים עוצרי נשימה, מוקדי בילוי וקניות.  את ירושלים יכול התייר להכיר במגוון דרכים. הדרך הקונבנציונלית, הינה בטיולים רגליים. עם זאת, בעיר עליות וירידות רבות כך שעבור תיירים רבים אופציה זו אינה נוחה ויתכן שאף אינה אפשרית.

אופציה נוספת היא להגיע לעיר לסיורים ברכבים מסוג כזה או אחר – טיול באוטובוס, טיול ברכבים וכדומה. אפשרות נוספת העומדת בפני התייר אשר מעוניין להכיר את העיר מקרוב הינם סיורים באמצעות סגוואי או סיור אופניים בירושלים. חברות התיירות הרבות הפועלות בעיר מציעות מגוון סיורים אשר מקיפים חלקים רבים מהעיר. מכיוון שחלקים רבים מהעיר הינם אטרקטיביים, ההיצע הוא אדיר והתחרות בין החברות השונות גדולה.

סיור אופניים בירושלים, עשוי לסייע לתייר להתנייד בקלות מיעד ליעד ברחבי העיר, תוך שבאפשרותו לעצור בקלות ובמהירות בכל פעם שחשקה נפשו להתעכב באזור מסוים של העיר. סיור אופניים בירושלים, מועבר על ידי רבות מחברות התיירות כאשר החברה מספקת את האופניים והדרכה צמודה. חשוב לציין, כי מבנה העיר, אשר אינו שטוח ונוח בהכרח, מוביל לכך שסיור אופניים בירושלים אינו מתאים לאדם אשר מתקשה בתנועה. הסיורים, מציעים לתייר לבקר בעיר העתיקה, במרכז העיר, במשכנות שאננים ובפינות טבע יפיפיות הפזורות בעיר.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה