יום שני, 3 ביוני 2019

מתי הכי כדאי לצאת אל טיול לפיליפינים?


ביקור באיי הפיליפינים דורש הכנה מוקדמת. מלבד המרחק המשמעותי מישראל, טיסה לפיליפינים אורכת גם היא זמן רב והעלות שלה גבוהה יותר בהשוואה לטיסות ליבשת אירופה או אפילו ארצות הברית. כתוצאה מכך, מי שמתכנן טיול לפיליפינים יודע שעליו לחשוב על הפרטים הקטנים ולבדוק כיצד כל אחד מהם משפיע על החוויה. בנוסף, רצוי להקדיש כמה ימים לתכנון של הטיול ולהשוות בין תנאי האקלים ומזג האוויר בתקופות השונות של השנה.

באופן עקרוני, מזג האוויר באיי הפיליפינים נקבע לפי האזור הגיאוגרפי שבו הם נמצאים. התקופה האידיאלית לטיול לפיליפינים ברוב החלקים נחשבת לזו שמתחילה בדצמבר ומסתיימת במרץ, אך יש מקומות שאליהם עדיף להגיע דווקא ביולי עד ספטמבר. המסקנה היא שאת מזג האוויר כדאי לבדוק רק אחרי שמחליטים לאן רוצים להגיע, איפה מעוניינים לטייל ואיך מעדיפים לעבור ממקום למקום.



התייעצות לגבי טיול לפיליפינים
ביקור באיי הפיליפינים בין החודשים דצמבר ומרץ הוא כאמור האופציה המומלצת על ידי סוכני הנסיעות. בכל מקרה אחר שבו אי אפשר לתכנן טיול בפיליפינים התקופה הזו, או אם רוצים להרחיב את המסלול גם לאזורים נידחים יותר, לא תהיה ברירה אלא להתייעץ עם אנשי מקצוע. כמו כן, ניתן גם לקבל את חוות הדעת של אנשים שכבר ביקרו באיי הפיליפינים והכירו את הבדלי האקלים ומזג האוויר בין האזורים. 

התייעצות לגבי טיול לפיליפינים צריך לבצע לפחות כמה חודשים מראש והרבה לפני שמזמינים את הטיסה. יש לקחת בחשבון שמרגע הזמנת הטיסה כבר קשה עד בלתי אפשרי לבצע שינויים והתאמות, אפילו אם רק רוצים להזיז את התאריך. מצד שני, אין באמת סיבה לעשות את זה כי טיול לפיליפינים מבטיח חוויה מושלמת כל השנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה