יום ראשון, 2 במאי 2021

שולחן אוכל עגול

 

שולחן אוכל עגול – למה משמש שולחן אוכל עגול ומהם יתרונותיו על פני שולחנות אוכל אחרים?

בשוק הריהוט, ניתן למצוא מגוון גדול מאד של שולחנות אוכל. לרוב, נפגוש שולחן אוכל עגול, שולחן אוכל מרובע או שולחן או מלבני. שלושת שולחנות האוכל הללו נמצאים בשימוש נפוץ בבתים רבים וכן בבתי עסק מסוגים שונים, אז במה מיוחד שולחן אוכל עגול בהשוואה לשני הסוגים האחרים?

שולחן אוכל מלבני או שולחן אוכל מרובע הינם שולחנות אוכל אשר נמצאים בשימוש תכוף במקומות רבים. ניתן לפגוש סוגי שולחנות אוכל אלו בבתים פרטיים רבים, במסעדות, אולמות אירועים ועוד. למעשה, באופן טבעי, כאשר אנו חושבים על שולחנות אוכל, ככל הנראה תעלה בראשנו תמונה של שולחן אוכל מלבני או מרובע.

למרות זאת, בשוק ניתן למצוא גם סוגים שונים של שולחן אוכל עגול, אשר לו מספר יתרונות על פני חבריו המלבניים והמרובעים.



שולחן אוכל עגול, לדוגמא, בנוי בצורה כזו שהאוכל המונח על השולחן נגיש עבור כלל הסועדים ואין צורך לבקש האחד מהשני להעביר מנות מסוימות. בשימוש בשולחן אוכל מרובע או שולחן או מלבני, לעיתים קרובות נמצא את עצמנו רחוקים מצלחות מסוימות המוגשות על השולחן ונצטרך להפריע לאחד הסועדים ולבקש ממנו להעביר לנו דבר מה. בשימוש בשולחן אוכל עגול, מצב כזה לא אמור להיווצר כיוון שכלל הסועדים נמצאים באותם המרחקים פחות או יותר מכלל הצלחות המוגשות על השולחן.

באופן דומה, בשימוש בשולחן אוכל עגול, לא ייווצר מרחק רב מידי בין הסועדים השונים כך שכולם יוכלו לשוחח בנוחות עם כולם מבלי להתאמץ יתר על המידה. בשימוש בשולחן אוכל מלבני או מרובע, לעיתים קרובות נתקשה עד לא נוכל לשוחח עם אדם היושב בקצה השני של השולחן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה