יום חמישי, 9 ביולי 2020

מוקד שירות טלפוני

מוקד שירות טלפוני הוא לעיתים קרובות הדבר היחיד שמחבר בין העסק לבין קהל הלקוחות שלו. כאשר לקוחות של עסק מסוים יוצרים איתו קשר, הם משוחחים עם נציגי מוקד השירות ומקבלים מהם תשובות לשאלות הנפוצות. לשם השוואה, מוקד שירות פרונטאלי עובד רק בשעות מסוימות והוא בכלל לא רלוונטי בתקופה של הקורונה – בעוד מוקד שירות טלפוני זמין הרבה יותר ואין בעיה ליצור איתו קשר ללא מגבלות גיאוגרפיות כאלה ואחרות.

מבחינה טכנית, מוקד שירות טלפוני נדרש להציע מענה כמה שיותר מקיף ואחראי עבור הלקוחות של העסק. כאשר הלקוחות של העסק יוצרים קשר טלפוני, הם עושים את זה על מנת לשמוע תשובות לשאלות הנפוצות וכדי להתמודד עם סוגים שונים של בעיות. מהצד של העסק, המטרה של הקמת המענה הטלפוני היא לתת לקהל הלקוחות תחושת ביטחון ולהפוך גם לקוחות חדשים ללקוחות קבועים.


מוקד שירות טלפוני במיקור חוץ? יש דבר כזה
בעלי עסקים רבים מגלים כיום את היתרון של הפעלת מוקד שירות טלפוני בשיטה של מיקור חוץ. כאשר בעלי עסקים מתאמים את השירות במיקור חוץ, הם משלמים סכום כסף קבוע מדי חודש אבל בתמורה יכולים להיות בטוחים שהלקוחות שלהם מקבלים את הפתרון הטוב ביותר. אז נכון שההוצאה על מיקור חוץ עלולה להכביד על חלק מהעסקים, אך מדובר על הוצאה מוכרת לצרכי מס ועל השקעה לכל דבר ועניין.

במילים אחרות, האפשרות של מוקד שירות טלפוני במיקור חוץ הופכת גם בעלי עסקים קטנים למתחרים לגיטימיים של החברות הגדולות. אם עד היום נאלצו בעלי עסקים קטנים לוותר על האפשרות של הפעלת מוקד שירות בגלל היעדר כוח אדם ומשאבים, הרי שעכשיו יש להם אפשרות ליהנות ממנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה