יום שבת, 12 בינואר 2019

טיול לפיליפינים


למי מתאים טיול לפיליפינים? הוא מתאים לאלו שרוצים טיול סתלבט, הוא מתאים לאלו שרוצים טיול מאתגר והוא יכול להתאים גם למשפחות, זוגות, מטיילים עצמאיים וכן הלאה. זה הזמן להבין כמה דברים לגבי אופי הטיול כך שתבינו שהוא מתאים גם לכם. 

אם אתם רוצים להירגע בחוף הים
יש הרבה מה לעשות בפיליפינים אך ללא ספק גולת הכותרת הם החופים. החופים במדינת האיים הטרופית מהממים, כנראה שתראו את החופים ולא תאמינו איפה אתם נמצאים. החופים שתראו במהלך טיול לפיליפינים עד כדי כך יפים שאתם יכולים להישאר בהם הרבה יותר זמן ממה שחשבתם שתישארו. לא צריך הרבה בטיול לפיליפינים, רק כוס שייק על הכיסא בחול, שמשייה להצללה ומשקפי שמש. כך תוכלו להעביר ימים שלמים, זאת כמובן עם האטרקציות המעניינות שיש באותם חופים.

אם אתם אוהבים טיולים בטבע
יש אנשים שלא אוהבים טיולים בעיקר כי הם עוד לא טיילו בחו"ל. הנופים בחו"ל הרבה יותר יפים מהנופים שיש בארץ ואל תתנו לאנשים לשקר לכם. בחו"ל יש מדינות גדולות יותר ומרתקות יותר, טיול לפיליפינים לבטח ישאיר אתכם פעורי פה. הרי געש, יערות טרופיים שמגיעים עד האופק, תוכלו למצוא כל כך הרבה מסלולים ונקודות תצפית במקומות האלו כך שאין שום סיבה שיהיה לכם משעמם!

אם אתם מתעניינים בתרבות
עד כה דיברנו הטבע של טיול לפיליפינים בין אם מדובר על יערות גשם ורכסי הרים וכמובן על חופי הים היפהפיים שיש במדינה. יחד עם זאת, גם המקומיים מסקרנים מאוד. יכול להיות שפחות תייחסו לצד הזה של הטיול הרי אנשים בדרך כלל מתרכזים באוכל, בטבע ובעיקר בעצמם, אך אם תתעניינו גם בתרבות ותשוחחו עם מקומיים, תגלו שהטיול הרבה יותר מעניין ממה שחשבתם שהוא יכול להיות.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה