יום שבת, 29 בספטמבר 2018

מענה טלפוני לעסקים


עסקים רבים אשר מוכרים שירותים או מוצרים טכנולוגיים מחזיקים מענה טלפוני לעסקים, בין אם הוא מנוהל בעזרתה של חברה חיצונית ובין אם הוא IN HOUSE ומנוהל על ידי העסק עצמו. הסיבה לכך טמונה בתמיכה הטכנית הנחוצה לרוב במקרים של שירותים או מוצרים טכנולוגיים.

התקנה והפעלה ראשונית של מוצר
על מנת לספק מענה טלפוני לעסקים לעיתים מוצרים טכנולוגיים צריכים להיות מותקנים – כלומר, יש להתקין מערכת הפעלה בכדי להשתמש במוצר וכמו גם, לעיתים יש צורך בהתקנה פיזית של המוצר (כמו למשל, חיווט ותלייה של טלוויזיה). לטובת העניין, ניתן מענה טלפוני במקרים רבים דרכו יכולים אנשי המקצוע מטעם העסק להסביר על ההתקנה "בשלט רחוק".



תמיכה בזמן אמת בתקלות "מרחוק"
כחלק ממענה טלפוני לעסקים "טכנולוגיים", לרוב תהיה מחלקה שלמה שמתעסקת בתמיכה טכנית. הדבר נחוץ בעיקר עבור עסקים אשר מספקים שירותים או מוצרים אשר ניתן להפעיל מרחוק או לתפעל בצורה פשוטה על ידי הלקוח תוך הכוונה של מוקדן בצידו השני של קו הטלפון. תמיכה שכזו תתבצע לרוב על ידי מוקדנים שעברו הכשרה מסוימת כך שהם יודעים בדיוק כיצד יש לתפעל את המוצר או השירות וכמו כן עליהם להפגין רמה גבוהה של סבלנות ושירות כלפי הלקוחות. 

תיאום טכנאים ומתקינים
אחת הסיבות שצריך מענה טלפוני לעסקים המוכרים שירותים או מוצרים מתחום הטכנולוגיה, היא לטובת תיאום הגעה של טכנאים או מתקינים במידת הצורך בבית הלקוח. המוקדן יצטרך להיות בקיא בסוג התקלה או ההתקנה על מנת לדעת לתאם את איש המקצוע הרלוונטי לביקור (או לצורך העניין להפנות לתמיכה טכנית מרחוק ללא הזדקקות לטכנאי של ממש). בנוסף, יהיה על המוקדן להיות אדיב וענייני מול הלקוחות ולהראות בקיאות בלוחות הזמנים של בעלי המקצוע בחברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה