יום שבת, 23 בספטמבר 2017

מענה טלפוני במיקור חוץ



להקטין את הוצאות המשרד
הוצאות משרד יכולות להגיע לאלפי שקלים בחודש אפילו למשרד קטן שאינו מרכזי. בהוצאות השכירות והציוד המשרדי נכללות גם הוצאות העובדים שהמשרד דורש כאשר גם עובד בשכר מינימום במשרה מלאה מגיע לכמה אלפי שקלים נוספים בחודש. אמנם זהו הבסיס לכל עסק בימינו אך יש עסקים קטנים שיכולים לתת שירות מעולה גם בלי השירות הזה, אם כי הם מגלים קושי גדול מאוד במתן יחס לכל הלקוחות בעיקר כאשר מדובר בצוות עובדים קטן שלא מצליח לנהל את לוח הזמנים ואת כל השיחות הנכנסות. מענה טלפוני יכול לפתור את הבעיה הזו בהוצאה נמוכה מאוד של כמה מאות שקלים בחודש.

תמיכה טכנית ושירות מכירות
בימינו הרבה מהעסקים נראים בדיוק אותו הדבר ולמעשה מציעים שירותים דומים. אפשר לראות את שוק התקשורת שהפך להיות זהה אפילו במחירים עם הבדלים שניכרים בעיקר בשירות לקוחות. כמו תחום התקשורת, תחומים רבים נבדלים זה מזה בזכות השירות שהם מעניקים וכך גם עסק קטן באמצעות מענה טלפוני במיקור חוץ יכול לגשר על הפערים מול עסקים גדולים. מעבר לשירותי מכירה אותם מענה טלפוני יכול לספק ומעבר לניהול לוח הזמנים והתורים של העסק, מענה טלפוני מאפשר לספק תמיכה טכנית וקליטת תלונות ופניות מהלקוחות כך שתמיד הלקוחות ירגישו שיש לאן לפנות.



אף אחד לא אוהב מענה אוטומטי
אנשים רבים מחפשים את הדרך שלהם לתת מענה איכותי ללקוחות שלהם אך מסתפקים במענה אוטומטי. מענה אוטומטי תמיד יהיה בעדיפות שנייה כיוון שכל אחד מעדיף לדבר עם נציג שירות שיכול לדבר איתו בשפה אנושית לחלוטין ולשמוע בדיוק את כל הפניות בלי לצמצם את הבחירות לפי מה שמוצע בתפריט. מענה טלפוני אנושי לעסקים מאפשר לכם להיראות כמו עסק גדול עם צוות שירות לקוחות רחב מאוד גם בלי הוצאות משרד ועובדים נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה