יום שלישי, 5 בספטמבר 2017

עו"ד תעבורה



כך תינצלו מפסילה מנהלתית
פסילה מנהלית היא אחת הבעיות המוכרות ביותר שכולם מפחדים מהן. אמנם פסילה מנהלית נועדה לשמור על הכביש נקי מעברייני תנועה אך לצער כולנו לא כך הדבר ואנשים רבים מוצאים את עצמם עם עונשים מוגזמים ביותר. גם אם במשך נסיעה איטית למדי עניתם לשיחת טלפון וגם אם לא נתתם זכות קדימה להולך רגל במעבר חצייה אתם יכולים למצוא את עצמכם במצבים בהם הרישיון שלכם נשלל בגין נסיעה לא זהירה ומסכנת חיי אדם באופן ישיר. גם במצבים בהם אתם כן אשמים אתם ודאי לא תרצו שרישיונכם יישלל ולכן עוד תעבורה יגיע לעזרתכם.

הקלה בעונש ועד זיכוי מלא
עו"ד תעבורה הוא לא קוסם והוא לא יכול לחלץ כל אחד מכל מצב. יש תיקים מסובכים ביותר שאי אפשר לטפל בהם בבית משפט עד לזיכוי מלא אלא רק לנסות להמתיק את העונש. גם הצלחה כזו יכולה להיחשב להצלחה מסחררת בעבירות תנועה חמורות ובמקרים רבים גם זיכוי מלא אפשרי עם ההוכחות הנכונות. במקרים בהם נתפס נהג נוהג תחת השפעת אלכוהול במצלמת מהירות ברמזור אדום יש מגוון דרכים יצירתיות בהם נוקטים עורכי דין כדי לזכות את הלקוחות שלהם. חשוב מאוד לפנות לעורך הדין כבר בשלב הראשוני כדי לא ליצור עוד נזק בחקירה שמתבצעת כנגדו ולהציג פניו את כל הנתונים כפי שהם.

כיצד לבחור עוד תעבורה?
בחירת עוד תעבורה היא בחירה חשובה ביותר ומומלץ להמשיך עם אותו עורך דין תעבורה במשך כל המשפט. עורך דין לתעבורה חייב להיות מנוסה ומקצועי בתחום התעבורה שכולל תקדימים ותקנות רבים שיכולים לסייע ללקוח שלו לצאת עם ידו על העליונה מהמשפט. עורך דין תעבורה חייב להיות בעל קבלות בתחום וכך תדעו שאתם לא מהמרים על הזיכוי שלכם וכמובן שיהיה זמין ונגיש בצורה מספקת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה