יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

מוקד זימון תורים – הורידו מעצמכם את העול



מוקד זימון תורים הוא מוקד המופעל על ידי נציגים מקצועיים שנותנים שירות מעולה ויוצרים תורים למתקשרים. המוקד יכול לשמש את קופות החולים והוא יכול לשמש גם קליניקות קטנות. המטרה של המוקד היא ליצור עבור העסק התייעלות מרבית ולקחת ממנו את העול הכרוך בהתאמת תורים ללקוחות. כדי לעשות זאת המוקד דואג ל:

  • נציגים – נציגי המוקד הם גם נציגי שירות לקוחות. הנציגים נבחרים בקפידה לעבודה ולאחר שהם התקבלו הם עוברים הכשרה מקיפה. החברה שנותנת את שירות המוקד מקפידה להעסיק את כמות הנציגים הנדרשת כך שכל הזמן המתקשרים יקבלו את המכנה הטוב ביותר. 
  • הכשרה – המוקד מאויש בנציגים מקצועיים שעוברים הכשרה בתחום קביעת תורים. ההכשרה היא בתחום מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר, בלימוד שימוש בתכנות מתקדמות והיא מתאימה באופן אישי לכל עסק. 
  • תכנות מתקדמות החברה שמעניקה שירותי מוקד זימון תורים חייבת להשתמש בתכנות המתאימות לעסק עצמו ולבצע עדכונים באופן אוטומטי בלי שהעסק יצטרך להיות מעורב בפעילות ובלי שיהיו תורים זה על זה.

בחירת החברה הטובה ביותר עבורכם
לחברה שנותנת את שירותי מוקד זימון תורים יש משמעות רבה. חשוב מאד לשים לב איזה שירות נותנת החברה וכיצד היא מכשירה את העובדים שלה כשהמטרה היא לתת ללקוחות את השירות הטוב ביותר.

היתרון של מיקור חוץ עבור העסק
היתרון של מיקור חוץ עצום עבור בעלי העסקים. באמצעות מיקור חוץ יכולה כל חברה לתת שירות לאורך שעות רבות, לתת שירות מקצועי ולחסוך לעצמה את הצורך להתעסק בכל מה שנודע לשירותים שסובבים את העסק. מוקד זימון תורים יכול לעשות סדר עבור עסקים שיש להם לקוחות שקובעים תור ומאפשר להם לעשות את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה