יום חמישי, 26 בפברואר 2015

כספת למשרד



על הצורך והחשיבות של כספת למשרד
כספת משרדית היא צורך חשוב ומשמעותי בשגרת העבודה והחיים העסקית והאישית. מי שלא מצליח להבין את החשיבות של כספת כנראה שוגה באשליות על אופיים הטוב של בני האדם. הבית הפרטי שלנו, כמו גם העסק או המשרד שלנו נתונים בסכנת פריצה מסוימת, וככל שהצלחתנו רבה כך גם הסכנה סביב נושא הפריצות והגניבות. המשרד שלנו מכיל כמעט תמיד מסמכים רגישים, כמויות כסף גדולות או סתם חפצים אישיים יקרים וחשובים ועליהם אנחנו צריכים לשמור באמצעות כספת למשרד. כספת איכותית שתשאיר את הדברים שיקרים לנו בטוחים ושמורים  תאפשר לנו לישון בשקט בלילות ולא לחיות בפחד תמידי סביב חפצי הערך שלנו.

אפשרויות שונות בבחירות כספות מסוגים שונים
יצרניות הכספות הן רבות, וכל אחת מהן מציעה אפשרויות אבטחה אחרות. בנוסף, לכל יצרנית דגמים וסוגים שונים של כספות כך שאנחנו ניצבים בפני מבחר גדול במיוחד כשאנחנו רוצים לרכוש כספת למשרד. עם זאת, ישנם כמה קווים חשובים ברכישת כספת למשרד. מנגנון האבטחה חייב להיות אלקטרוני! מנגנונים מכניים מיושנים הם מיותרים וקלים לפריצה כיום. בנוסף, יש לבדוק כי הכספת חסינת אש ועמידה בתנאי לחות כך שגם במצב קיצון של תאונה במשרד חפצי הערך שלכם לא ייפגעו.

כיצד לתכנן כספת למשרד שלנו?
כשאנחנו מכניסים כספת למשרד, חשוב שנתכנן אותה כחלק מהותי ובלתי נפרד מהמשרד, ולרוב כדאי לתכנן לה מיקום ייעודי כבר בשלב הבנייה. אם נכניס בתכנון המשרד חלל ייעודי לכספת בקיר הבטון נבטיח את המיגון האופטימלי של הכספת כחלק מהותי ובלתי נפרד מהמשרד. בכל מקרה כספות למשרד חייבות להיות איכותית ולהתאים לצרכים השונים שלנו מבחינה גודל, מיגון ותכונות אחרות כדי שנוכל לישון בשקט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה