יום חמישי, 19 בפברואר 2015

אבן עין החתול



מתי כדאי לרכוש את אבן עין החתול?

אבן עין החתול היא אבן חן מיוחדת עם שורה ארוכה של תכונות. כדאי לרכוש אותה לצורך מימוש עצמי, או כמתנה לחברים, בני משפחה, קרובים, מכרים או קולגות. האבן מייצגת אושר, עושר ומזל והיא משתלבת בהצלחה בתליונים, טבעות ושרשראות. האבן מעניקה עוצמה אישית לכל מי שעונד אותה והיא מעודדת הגשמה עצמית. זו אבן מרהיבה ומצוינת המבליטה את היופי הפנימי והחיצוני. האבן גם ידועה בתור מחזקת מוטיבציה, כריזמה ויוזמה ולכן היא נפוצה בקרב אנשי עסקים.
מי שמעוניין באבני חן לצורך מימוש רוחני חייב להכיר את התכונות של אבן עין החתול. זו אבן המגבירה מודעות רוחנית, מעניקה הגנה ואפילו משפרת את יכולת הראייה. לאורך השנים תמכו רבים ואנשי דת ומיסטיקה מכל רחבי העולם בתכונות של אבן עין החתול. זו אבן מיוחדת מאוד, עם יתרון אסתטי ברור שלא ניתן למצוא באבני חן אחרות.



אבן חן המשדרת פרנסה ומביאה שפע

רכישת אבן עין החתול בתור מתנה יכולה להתאים בסיטואציות שונות. ראשית, כדאי לרכוש את האבן כמתנה יפה למי שצפוי להתחיל עבודה חדשה. האבן מעניקה אנרגיות חיוביות ומתאימה למשרדים ולחללי עבודה מכל סוג. שנית, האבן אידיאלית בתור מתנה למי שמתכנן לפתוח עסק. במקרים אלו כדאי לשלב את האבן עם ברכה אישית או למסגר אותה יחד עם ברכת העסק. באופן עקרוני, אבן עין החתול בתור מתנה מתאימה לכל דבר שקשור לפרנסה.
אנשי עסקים דואגים לשאת איתם את אבן החן לכל מקום. האבן משדרת יוקרה, אלגנטיות ועוצמה והיא מהווה השקעה לטווח ארוך. מעבר לכך, המחיר של האבן אינו גבוה. היא מביאה לסגולה ומעודדת שפע גם בעסקים פרטיים, ציבוריים או חוצי יבשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה