יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

תקשור רוחני


תקשור רוחני
החיבור למחשבות על גבוהות ולאני האינטואיטיבי, היודע מה טוב ומה רע, לא מפחד מכלום וטומן בתוכו המון פוטנציאל למימוש העצמי - זה, מה שמציע לנו תקשור רוחני. משה רבנו, שקיבל את התורה שלנו בהר סיני, עשה זאת באמצעות תקשור רוחני -  יצירת קשר עם אלוהים לקבלת הנחיות להדרכת עם ישראל וחובה היה לקבלן. גם באיסלם, הנביא מוחמד תקשר עם המלאך ג'יבריל ודרכו קיבל את תורתו לעם.

יש דוגמאות רבות, פחות ידועות אולי, לאנשים ששימשו כשליחים של אלוהים, מלאכים
או ישויות. לתופעה זו עדיין לא נמצא הסבר מדעי, בעיקר מפני שמדובר בתחושות סובייקטיביות של האדם כמו שמיעה, ראיה, תחושות ורגשות. עם זאת, מאז ומתמיד, תקשור רוחני היה נפוץ בחברה האנושית ואנשים מכל שכבות האוכלוסייה וקהילות דתיות, ראו בו כלי נפלא להצצה אל העולם הנמצא מעבר לתחושותינו הפיזיות.


תקשור רוחני – חיבור אישי

תקשור הוא כאמור הליך של יצירת קשר עם ישויות עליונות במטרה לקבלן מהן הדרכה, הכוונה או תשובה לשאלה כלשהי. מכאן, אנו מדברים על הליך מאד אינדיווידואלי, במהלכו המידע שמקבל האדם הוא מאד אישי ולרוב מובן רק לו.

תקשור מאין זה יכול להתבצע במספר רב של דרכים: חלימה שהיא הדרך הנפוצה ביותר, כתיבה או ציור אינטואיטיבי, קריאה בקלפים או בקפה ואפילו חיזויים. הוא יכול לקרות לאדם באופן מפתיע, ככה סתם באמצע יום העבודה או באמצע נסיעה והוא גם יכול להתרחש באופן מודע, כשהאדם עושה מדיטציה או מבקש ליצור קשר עם מישהו ספציפי.

תקשור – פנייה למומחה

צריך להסביר את זה כמו שצריך: תקשור רוחני הוא תהליך אינטימי שכמעט כל אחד יכול לחוות עם עצמו. העניין הוא שרובנו לא מספיק רגישים ומדויקים להבין מה אנחנו מרגישים או מה המסר הרוחני שאנו מקבלים. מתקשרים מומחים נולדים עם יכולת יוצאת דופן ובמהלך השנים הם מחדדים את החוש השישי שלהם.

בשביל זה, אנשים פונים למתקשרים רוחניים שתפקידם להאיר להם את הדרך ולהיות עבורם מתווך. משימה זו דורשת מהם אמינות רבה, מסירות ואהבה אינסופית, במיוחד כשמדובר בפרטים מאוד אישיים מחייו של האדם.

תקשור רוחני – אפשר גם ללמוד

תקשור רוחני, להבדיל מהסטיגמה כי זהו כישרון מולד בו בורכו בודדים, היא למעשה יכולת שיש לכל אחד מאיתנו. אך במרוץ החיים המטורף, כשכולנו סובלים מחוסר זמן, אנו לא מצליחים להשתמש בה כראוי.

תקראו לזה "העין השלישית" או "החוש השישי" אך את התקשור הרוחני יכול לעשות כל אחד. כל מה שצריך זה ללמוד כמה טכניקות מהמומחים והכי חשוב – להיות אדם בעל מודעות אישית גבוהה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה