יום שישי, 26 באוגוסט 2011

וויפאאוט 2


וויפאאוט 2

לרוץ, לקפוץ, להשתולל, לעבור בין מכשולים מסובכים ומחליקים כדי לא ליפול לבריכות המים והבוץ – כל זאת ועוד מחכה לנו בתוכנית וויפאאוט 2. אם חיכיתם לעונה הראשונה של וויפאאוט אחרי שראיתם את התוכניות של מדינות אחרות בעולם, אז לתוכנית וויפאאוט 2 אתם בוודאי מחכים עוד יותר.

וויפאאוט 2 – למה אנחנו כל כך אוהבים את התוכנית?

וויפאאוט 2 הוא מסלול מכשולים מצחיק ומחליק, כל המתמודדים מתבקשים לעבור בין בריכות בדרכים מיוחדות, כמו לקפוץ על כדורי ענק מחליקים, לעבור בין קיר האגרופים מבלי ליפול לבריכת בוץ ועוד. כשאנחנו צופים בתוכנית אנחנו מרגישים שוב איך זה להיות ילדים, איך זה לצפות במתמודד שצריך לרוץ ולהירטב ולצחוק מבלי שיגידו לו שזה לא לגילו.

הרי כולנו עדיין ילדים באיזשהו מקום (גם אם הוא נסתר), כולנו היינו רוצים לנסות לעבור את מסלול המכשולים הזה (אולי לא כולם היו רוצים שכל עם ישראל יצפה בהם עושים זאת), וכולנו נהנים וצוחקים לצפות באותם מתמודדים עפים באוויר או נופלים לבריכת מים. לכן כולנו אוהבים לצפות בוויפאאוט ומצפים לתוכנית וויפאאוט 2.


במה שונה ווייפאוט 2 מהעונה הראשונה?

מסלול וויפאאוט 2 תהיה שונה מעט מהמסלול המוכר לנו מהעונה הראשונה של וויפאאוט. בדומה לעונה הראשונה ההפקה של וויפאאוט 2 מעוניינת לבחור במתמודדים מצחיקים ומיוחדים יותר. מתמודדים שיגיעו בתלבושות מיוחדות, ימציאו לעצמם שם מיוחד ויצחיקו את הקהל בבית לא רק בגלל הסלטות המיוחדות שהם יעשו במהלך המסלול, אלא גם מתחפושת שלהם ומסיפורים שיספרו לפני כל מסלול.

הרשמה לתוכנית וייפאאוט 2

העונה הראשונה של וויפאאוט נגמרה לא מזמן ומאז הפקת התוכנית קיבלה טלפונים רבים מצופים שאהבו את העונה הראשונה ורצו לדעת מתי תשודר וויפאאוט 2. כמו כן קיבלה ההפקה בקשות רבות של אנשים המעוניינים להירשם לתוכנית.

ההרשמה לתוכנית וויפאאוט 2 כבר החלה, אם אתם מעוניינים להירשם אל וויפאאוט 2 היכנסו לדף ההרשמה של וויפאאוט 2, שם תתבקשו למלא את טופס קצר. חשבו על סיבות שמתאימות לרוח התוכנית ואולי תזכו להתמודד במסלול המכשולים המטורף בעולם. המתמודדים שיזכו לטוס למסלול וויפאאוט 2 יטוסו לארגנטינה שם נמצא המסלול ומצולמת התוכנית.

עד שיודעו לכם אם התקבלתם לתוכנית או עד שתתחיל וויפאאוט 2 אתם מוזמנים לשחק באתר של ערוץ עשר במשחק מחשב של וויפאאוט, במידה ותצליחו במשחק תוכלו לזכות בפרסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה