יום שני, 18 בנובמבר 2019

כל מה שצריך לדעת על מענה אנושי לעסקים

היכרות עם המאפיינים של שירות מענה אנושי יכולה לסייע לכל סוגי העסקים. בראש ובראשונה, צריך להבין שמדובר על שירות שמתאים גם לעסקים קטנים וגם לעסקים גדולים. למרות שעסקים גדולים יכולים לכאורה להרשות לעצמם להפעיל מוקד שירות ולהציע מענה אנושי ללקוחות שלהם, בדרך כלל משתלם יותר לקבל את השירות הזה מחברה חיצונית. מנגד, לרוב העסקים הקטנים אין ברירה אלא להפעיל מענה אנושי חיצוני ולחסוך בהוצאות על גיוס עובדים והכשרת כוח אדם.

שנית, כדאי לדעת שמבחינת הלקוחות לא אמור להיות הבדל בין שירות חיצוני ופנימי של מענה אנושי לעסקים. כאשר הלקוחות יוצרים קשר טלפוני עם העסק ובצד השני יש מישהו שעונה להם, הם מרגישים טוב יותר ויש סיכוי גבוה לכך שהם יקבלו את התשובות שהם מחפשים. יתרה על כך, ניתן להפעיל שירות חיצוני של מענה אנושי לצורך איסוף פניות גם מחוץ לשעות הפעילות הרגילות ולאחר מכן להעביר אותן אל העסק. 

החשיבות של מענה אנושי לעסקים
מענה אנושי הוא לעיתים קרובות הדבר היחיד שמפריד בין לקוח שעוזב את העסק לבין לקוח שבוחר להמשיך לקבל ממנו שירותים, לשתף איתו פעולה או לרכוש ממנו מוצרים. מחקרים מראים שמענה אנושי מגדיל את הסיכוי לשביעות רצון של הלקוח והוא גם מאפשר לעסק עצמו לקבל פידבק מהשטח. כאשר המענה האנושי הוא מקצועי וברמה גבוהה, שני הצדדים נהנים מתקשורת יעילה ומחוויית צרכנות משודרגת. 

בסופו של דבר, מענה אנושי לעסקים הוא לא משהו שכדאי לוותר עליו. על רקע האפשרות לשכור את השירות הזה מחברה חיצונית, כדאי לבעלי עסקים להכיר את היתרונות של מענה אנושי ואף לשלב אותו בהתנהלות השוטפת מול הלקוחות השונים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה